#1 Skrevet Mars 20, 2008 Prøvde å bytte viskere på min A4 B6 i går som jeg kjøpte på BilExtra (Hella) disse skulle passe men passet altså ikke - vet dere om Biltema sine passer ev. andre, eller om man må kjøpe originale hos Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Prøvde å bytte viskere på min A4 B6 i går som jeg kjøpte på BilExtra (Hella) disse skulle passe men passet altså ikke - vet dere om Biltema sine passer ev. andre, eller om man må kjøpe originale hos Møller? Jeg prøvde å kjøpe flere steder,Biltema og diverse Bensinstasjoner og Mekonomen og ingen av de passet,endte self opp på Møller,ingen vits i å gå andre steder sa han karen på Møller til meg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg kjøpte Boschviskere på Meca, passet rett på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg prøvde å kjøpe flere steder,Biltema og diverse Bensinstasjoner og Mekonomen og ingen av de passet,endte self opp på Møller,ingen vits i å gå andre steder sa han karen på Møller til meg da. Javel, men merkelige greier egentlig - ifølge Biltema og Bilextra skal viskerne deres passe A4 B6...Møller har nærmest "monopol" på disse viskerne da og prisen blir vel deretter regner jeg med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg kjøpte Boschviskere på Meca, passet rett på. Har du viskerarm med en slik "adapter"/klips-lignende greie ytterst på viskerarmen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2008 Nå er ikke husken så bra, men er det ikke slik som den helt til venstre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2008 Nå er ikke husken så bra, men er det ikke slik som den helt til venstre? Den adapteren som sitter på original viskerarm har en "bryter" som dras til siden for å løsne viskeren, regner med at den blir værende på armen men da passer ikke viskeren fra Bilextra iallfall, verken med eller uten den adapteren som fulgte med. Den viskeren du har bilde av vil ikke passe på den adapteren som sitter på armen men mulig denne adapteren må byttes ut også og at det da vil duge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2008 Har selv gått på jakt etter vindusviskere til min B6, tilslutt måtte jeg krype til korset og kjøpe vindusviskere hos Møller til 527 kr. Prøvde de fleste som Biltema har, men de passet ikke, heller ikke de som kunne kjøpes på bensinstasjoner passet:( Bilde av adapteret her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2008 Har selv gått på jakt etter vindusviskere til min B6, tilslutt måtte jeg krype til korset og kjøpe vindusviskere hos Møller til 527 kr. Prøvde de fleste som Biltema har, men de passet ikke, heller ikke de som kunne kjøpes på bensinstasjoner passet:( Bilde av adapteret her Er jo rart at ingen klarer å lage viskere som passer audi A4s adapter?...og irriterende at man er tvunget til å kjøpe svindyre viskere når mye billigere og like bra(?) varianter finnes til "alle" andre biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2008 jeg kjøpte to sett nye aero viskere til min a6 4B for ca 400,- kr inkl frakt fra ebay.de mener møller skal ha en 550kr for et sett ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2008 jeg kjøpte to sett nye aero viskere til min a6 4B for ca 400,- kr inkl frakt fra ebay.demener møller skal ha en 550kr for et sett ja.. Har tenkt på dette jeg og. Montere aero viskere som du får til en billigere peng enn et sett vindusviskere hos Møller. Viskere til aero armene selger de ivertfall på Biltema:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2008 Har tenkt på dette jeg og. Montere aero viskere som du får til en billigere peng enn et sett vindusviskere hos Møller. Viskere til aero armene selger de ivertfall på Biltema:) Kan man bruke aero viskere til b6? eller kreves hele armen i såfall også byttet? Kan vel uansett lønne seg på litt sikt når man kan spare 800kr vs Møllers priser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 21, 2008 Kan man bruke aero viskere til b6? eller kreves hele armen i såfall også byttet? Kan vel uansett lønne seg på litt sikt når man kan spare 800kr vs Møllers priser... Må ha viskerarmen og ja. Vil nok lønne seg med aero viskere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2008 Må ha viskerarmen og ja. Vil nok lønne seg med aero viskere:) Vet du, eller noen, omtrent hva et sett med aeroviskerarmer koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2008 Vet du, eller noen, omtrent hva et sett med aeroviskerarmer koster? Det står et priseksempel rett over her: Opprinnelig skrevet av Kristoffer Stranden jeg kjøpte to sett nye aero viskere til min a6 4B for ca 400,- kr inkl frakt fra ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2008 Det står et priseksempel rett over her: Opprinnelig skrevet av Kristoffer Stranden jeg kjøpte to sett nye aero viskere til min a6 4B for ca 400,- kr inkl frakt fra ebay.de jepp, men Møller skal ha en del mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 21, 2008 Det står et priseksempel rett over her: Opprinnelig skrevet av Kristoffer Stranden jeg kjøpte to sett nye aero viskere til min a6 4B for ca 400,- kr inkl frakt fra ebay.de Slik jeg forstår det er det snakk om viskere ikke viskerarmer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2008 Blad og armer, komplett sett: http://cgi.ebay.de/Original-Audi-Aero-Wischer-Nachruestsatz-Audi-A4-Typ-8E_W0QQitemZ360033954906QQihZ023QQcategoryZ57384QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 22, 2008 Blad og armer, komplett sett: http://cgi.ebay.de/Original-Audi-Aero-Wischer-Nachruestsatz-Audi-A4-Typ-8E_W0QQitemZ360033954906QQihZ023QQcategoryZ57384QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem OK, takk for info...grei pris det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2008 Tar opp denne tråden igjen... Noen som vet hva skal Møller ha for nye armer for Aero? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 22, 2008 (endret) Tar opp denne tråden igjen... Noen som vet hva skal Møller ha for nye armer for Aero? Joda Ronny, nå skal du høre. Ringte Møller i dag og fikk satt sammen alle delene. Pris kroner 1200.- for 2 armer og 2 stk viskere. Jeg mente at det måtte være en ferdig erstatningssats, noe Møller Bergen ikke visste noe om. Jeg fant delenummer 8E1 998 401 på nettet selv og ba Møller å taste dette inn.... og vips så dukket det opp en sats som faktisk var på lager, lokalt også... UTROLIG: rolleyes Prisen for den ferdige satsen med 2 armer og 2 stk viskere med 10% rabatt var 815.- Rimeligste jeg har funnet på Ebay med frakt og MVA ca 600.- Like greit å bestille fra Møller etter min mening... Ha en fin helg! Ps. Viskerarmer og viskerne er montert og passet helt fint... gjenstår bare litt regn for grundigere testing av funksjonalitet... og tro meg, det kommer... regnet altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 22, 2008 Kan du dele delenummeret med andre B6 eiere og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 22, 2008 Kan du dele delenummeret med andre B6 eiere og? Som jeg har skrevet i posten; delenummer 8E1 998 401 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 22, 2008 tips til dere som har aero-viskere. Det er utrolig lett å skifte gummi på disse viskerne. og det blir like bra som å kjøpe ny blad, Bare å vippe av dekselet på enden, bende opp en låsehake og dra ut gummien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 22, 2008 Som jeg har skrevet i posten; delenummer 8E1 998 401 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...