#1 Skrevet September 28, 2004 En kompis av meg har en Passat 98 Highline der den ene Xenonlampa har fargeforskjell fra den andre( en av de er bytta). Han spurte den lokale sjappa og fikk litt bange følelser når han fikk vite at Møller Ålesund skulle ha 5293 kroner for ei helt ny lykt... Såvidt meg bekjent så trenger han jo bare å bytte pære, noe som koster ca en tusing, eller tar jeg feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2004 Ville tro det var bare å bytte pæra ja.....koster ca 1500.- hos møller hvis jeg husker rett....mye billigere å få pærer fra utlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2004 Ny pære koster kr 1200 på Scanparts i Trondheim - enkelt å bytte selv. Biltema selger også pærer nå til kr. 600 Har selv byttet en pære og skal kjøpe en til pga av fargeforskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2004 Takk for tipset, skal gi det videre(samt inkludere at han bør melde seg inn i VACN han også... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2004 Jeg kjøpte 2 pærer på ebay.de og betalte 350kr totalt inkl frakt. Penger å spare på å kjøpe der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2004 Tror ikke brukte greier er tingen for karen her, ting må helst ligge i orginaleske og være i forseglet pakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2004 Det var selvfølgelig nye pærer jeg kjøpte. Trodde det var inneforstått. Merkepærer tom. Phillips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2004 Tror desverre det blir litt for komplisert for vedkommende, da han på et tidspunkt så ut til å være fornøyd med å kjøpe ny lykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...