#1 Skrevet Mars 20, 2008 Hei! Driver med bytting av topp-pakning om dagen, noen her som har momenter og diverse for toppen? Fikk et skriv av en på møller når jeg skulle sette sammen topp og blokk på poloen med momenter for hele motoren, noe som har noe tilsvarende? Og hva verktøy skal jeg bruke eller hvordan skal jeg få strammet reima når det er satt sammen? Denne motoren har et strammehjul som har 3 hull på siden, i det ene hullet stikker det en gjenget tapp med en mutter på i enden til å stramme det fast, noen som kan hjelpe, litt mer moderne denne motoren fra den forrige jeg var borti.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Motorkode, Bil og Modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 AAM, Volkswagen Golf 1.8cl 95' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2008 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...