#1 Skrevet Mars 20, 2008 Det er noe galt med n75 ventilen på min 99 a6 1,8 tq hvor høyt turbotrykk er dnår den går over i nødmodus, og hvor mange hk tilsvarer dette? Bare lurer da clutchen slipper når dette skjer og jeg lurer på om den er moden, eller om det blir for mye fres i motoren rett før den kutter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2008 Min gikk i nødmodus på ca 1,4-1,5 bar, men den har hatt topper på 1,5 uten å gå i nødmodus også. Varierer litt hvor lenge den har det trykket. En kort peak burde gå bra. Med det trykket har man nok over 200 hk i et kort øyeblikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 Kommer vel ann på om bilen er chippet eller ikke også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2008 Den skal være chippet, men jeg vet ikke hvem som har chippet den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2008 Da stemmer nok det Tveito sier temmelig bra. Min peaker på 1.5 og faller til 1.2-1.3 uten å gå i nød eller clutch som slurer. A4 TQ med AEB motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...