Hvor mye trykk på original turbo?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor mye man klarer å hente ut av turboen på en original 3b motor. bilen min er blitt chippet å mappet av Es Tuning, den skal lade 1,5bar å yte rundt 300hk etter det dem sier. men så har jeg snakket med andre å di sier denne originale turboen ikke klarer å levere så mye trykk, å hvis man har en turbo som lader 1,5bar vill man havne nærmere 400hk? Hva skal man tro? stemmer ikke opplysningene fra Es Tuning eller er det jeg som har missforstått noe? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den røde du har? den leverer vel det tallet du nevner der ivertfall, med rundt 500Nm.. Sjeldent så høy effekt på org. turbo, men det går nok om man tvinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den røde du har? den leverer vel det tallet du nevner der ivertfall, med rundt 500Nm.. Sjeldent så høy effekt på org. turbo, men det går nok om man tvinger :)

Næi, den er grønn den jeg har. er ikke original s2. men 80 quattro sedan med 3b motor. Es tuning chippet å mappet den på sommertreffe.. du vet ikke av et 3" anlegg til S2 sedan? er litt vell mye lyd med 4" anlegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.