Noen som har 17" felger i 5x100

Anbefalte innlegg

Noen som har 17" 5x100 felger liggende som jeg kunne fått lånt for å få godkjent de i vognkorte. Har noen 17" men de har 5x112 å får ikke de godkjent med addapterne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener og ha liggende et sett 17" som hører til gammel golfen til brodern...

ring meg på 98227457 så kan vi se om vi ikke får til ei ordning : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener og ha liggende et sett 17" som hører til gammel golfen til brodern...

ring meg på 98227457 så kan vi se om vi ikke får til ei ordning : rolleyes

 

Du vet vel ikke dekkdim på dem?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet vel ikke dekkdim på dem?:)

 

hmm, ikke i hodet sånn fort i farta hvis du skjønner: klø :: rolleyes

men kan sjekke det.

kosn dim e du ute etter?

kan jo si med engang at disse subba i framme med fullt rattomslag på brodern sin golf 4, så vet ikke om det hadde blitt godkjent slik: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

214/45 foran og 225/45 bak. Men om du har felger så kan jeg skaffe dekk,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, har felger. men det står gode dekk på dem, så tenker jo at det blir bare stress og legge om for så legge tilbake ijen : klø :

 

men stiller med felgene jeg, såfremst de leveres tilbake med de dekkene som stod på og færdig balansert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når tid trenge dokker dem da? og kor lenge skal dokker ha dem? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dem vel når det er blitt sommerdekkføre:) Vet ikke helt hvordan det fungerer med godkjenning, om jeg må ha en time. Om jeg vet når jeg skal gjøre det, så trenger jeg vel kun felgene den dagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring bare nr jeg oppgav på andre inlegg når tiden nermer seg, felgene ligger i tønsvika :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bummer!!!!!

 

je var nettop og fiska fram felgene og til min store forbauselse viser det seg og være 4 bolts felger: eek : jeg tenkte dem passa din golf, siden dem har stått på brodern sin golf 4...: bh :

 

så mitt neste spørsmål er om ikke golf 4 har samme x antall bolter på alle bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bummer!!!!!

 

je var nettop og fiska fram felgene og til min store forbauselse viser det seg og være 4 bolts felger: eek : jeg tenkte dem passa din golf, siden dem har stått på brodern sin golf 4...: bh :

 

så mitt neste spørsmål er om ikke golf 4 har samme x antall bolter på alle bilene?

 

Golf IV har 5x100. Du er sikker på at du ikke har "sett feil" og bror din hadde en Golf III? De har 4x100 (dog har Vr6 5x100) : haha :

 

Evt. at bror din har hadd adaptera fra 4x100 til 5x100? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ha vært adapter på den, men er usikker...:o

nei det var en golf 4 han hadde.. (98 mod) så skjønner ikke det der helt:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.