#1 Skrevet Mars 20, 2008 Noen som har 17" 5x100 felger liggende som jeg kunne fått lånt for å få godkjent de i vognkorte. Har noen 17" men de har 5x112 å får ikke de godkjent med addapterne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 mener og ha liggende et sett 17" som hører til gammel golfen til brodern... ring meg på 98227457 så kan vi se om vi ikke får til ei ordning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2008 mener og ha liggende et sett 17" som hører til gammel golfen til brodern...ring meg på 98227457 så kan vi se om vi ikke får til ei ordning Du vet vel ikke dekkdim på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 Du vet vel ikke dekkdim på dem? hmm, ikke i hodet sånn fort i farta hvis du skjønner: klø : men kan sjekke det. kosn dim e du ute etter? kan jo si med engang at disse subba i framme med fullt rattomslag på brodern sin golf 4, så vet ikke om det hadde blitt godkjent slik: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 214/45 foran og 225/45 bak. Men om du har felger så kan jeg skaffe dekk, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 joda, har felger. men det står gode dekk på dem, så tenker jo at det blir bare stress og legge om for så legge tilbake ijen men stiller med felgene jeg, såfremst de leveres tilbake med de dekkene som stod på og færdig balansert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 så klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2008 når tid trenge dokker dem da? og kor lenge skal dokker ha dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2008 Trenger dem vel når det er blitt sommerdekkføre:) Vet ikke helt hvordan det fungerer med godkjenning, om jeg må ha en time. Om jeg vet når jeg skal gjøre det, så trenger jeg vel kun felgene den dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2008 ring bare nr jeg oppgav på andre inlegg når tiden nermer seg, felgene ligger i tønsvika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2008 bummer!!!!! je var nettop og fiska fram felgene og til min store forbauselse viser det seg og være 4 bolts felger: eek : jeg tenkte dem passa din golf, siden dem har stått på brodern sin golf 4... så mitt neste spørsmål er om ikke golf 4 har samme x antall bolter på alle bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2008 bummer!!!!! je var nettop og fiska fram felgene og til min store forbauselse viser det seg og være 4 bolts felger: eek : jeg tenkte dem passa din golf, siden dem har stått på brodern sin golf 4... så mitt neste spørsmål er om ikke golf 4 har samme x antall bolter på alle bilene? Golf IV har 5x100. Du er sikker på at du ikke har "sett feil" og bror din hadde en Golf III? De har 4x100 (dog har Vr6 5x100) Evt. at bror din har hadd adaptera fra 4x100 til 5x100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 22, 2008 kan ha vært adapter på den, men er usikker... nei det var en golf 4 han hadde.. (98 mod) så skjønner ikke det der helt:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...