FK Königsport,er dette rustfritt?

Anbefalte innlegg

Jeg leter men finner ikke noe info som tilsier at FK Königsport er rustfritt?

Er det noen som vet det her? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ut fra det jeg veit finnes dette bare med eloksert overflate.

 

Men er det ikke Silverline-X som tilsvarer Königsport, eller er det ikke Koni-innsatser i Silverline-X?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ut fra det jeg veit finnes dette bare med eloksert overflate.

 

Men er det ikke Silverline-X som tilsvarer Königsport, eller er det ikke Koni-innsatser i Silverline-X?

 

Ser ikke ut til at det er Koni dempere i Silverline X nei. Königsport er vell bedre enn Silverline X men er ikke rustfritt da ser det ut som. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at det er Koni dempere i Silverline X nei. Königsport er vell bedre enn Silverline X men er ikke rustfritt da ser det ut som. : klø :

 

Ut i fra prisen og dømme bør Silverline X være bedre enn Königsport. http://www.amp-tuning.de/index.php?cPath=204_213_238_65002_65035&osCsid=4ba33b24b9bbef3371735f3da8a752dd

 

Etter det jeg vet/hørt er både Silverline og Silverline X rustfrie. Silverline X og Königsport har Koni dempere.

 

Fikk i alle fall oppgitt dette da jeg vurderte å bestille fra Amp-Tuning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut i fra prisen og dømme bør Silverline X være bedre enn Königsport. http://www.amp-tuning.de/index.php?cPath=204_213_238_65002_65035&osCsid=4ba33b24b9bbef3371735f3da8a752dd

 

Etter det jeg vet/hørt er både Silverline og Silverline X rustfrie. Silverline X og Königsport har Koni dempere.

 

Fikk i alle fall oppgitt dette da jeg vurderte å bestille fra Amp-Tuning.

 

 

Riktig det, Königsport og Silverline X er samme settet, bortsett fra at Silverline er rustfritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.