Anbefalte innlegg

Må nok skifte hjul lageret på venstre side fremme på s4'en min. kor er den beste\billigste plassen en får kjøpt dette! og er det noen som kan forklare fremgangs måten på å bytte på desse bilene, om det er mye hokkus pokkus i forhold til andre biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEkonomen har lager (SKF), har brukt de. Prosedyre, vel, se om du kan få med deg noen som har gjort dette før. Det er også et must med en god hydraulisk presse, tror vi var oppe i mellom 10 og 15 tonn trykk før vi fikk pressa ut lageret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det billigste jeg har funnet er amerikanske webshopper som f.eks. http://www.germanautoparts.com, ($60) men da kommer frakt i tillegg som en stor post hvis du ikke kjøper endel mer. Biltema (har de samme lagrene som VAG og Mekonomen, men jeg vet ikke om de sender med ny bolt, skive og klips.

Prisen er rundt 5-600. VAG tar vel opp mot tusenlappen, tror jeg?

For å bytte må du enten fabrikere eller handle inn et uttrekkersett, eller ta av fjærbeinet og få gjort det på et verksted.

Anbefaler uanset at du handler inn servicemanualen, fra Robert Bentley Publishers, som kan får på Automobilia, Amazone eller flere av de amerikanske delepusherne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.