#1 Skrevet Mars 21, 2008 Utvikler de varme? Er det en dårlig idé å pakke de i plastposer v. installasjon? Er redd for ukt, da de skal i tåkelysene. Hvor mye fukt tåler de? Og hva skjer om vannet kommer seg inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Alt eletrisk utvikler varme, men det er ikke mye de utvikler, iallefall ikke mine. Er ikke vits å putte de i noe, har kjørt med mine i tåjelysa i snart 1 år, og ingen problemer med fukt i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 Mine ballaster sitter helt åpent godt nede i fronten.. Under tåkelysa. Eneste problemene jeg har hatt med fukt er i koblingene. Hatt ballastene der i 3 hvis det ikke er 4 år nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2008 Alle ballastene blir testet under vann,så man MÅ ikke pakke de inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2008 Utvikler de varme? Er det en dårlig idé å pakke de i plastposer v. installasjon?Er redd for ukt, da de skal i tåkelysene. Hvor mye fukt tåler de? Og hva skjer om vannet kommer seg inn? Mine har vært pakket i plast uten at plasten har smeltet.... men nå sitter de uten i motorrommet og det har ikke medført noen problemer på det året de har sittet der uten plastposer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2008 Hvis du er redd for at fukt skal trenge inn, monter dem loddrett med ledningene ned, slik at vannet ikke "løper" langs ledningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2008 ok, bra svar. Da går vi for montering uten brødpose..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2008 ok, bra svar.Da går vi for montering uten brødpose..! Tror det er klokt. Man stenger lett inne fukten med pose. Monter de hvor det ikke kommer inn vann i fangeren, og slik Per Henrik skisserer. Slik monterte jeg de: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...