#1 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg er nytt medlem her. Og trenger faktisk klister på bilen min. Hvem? Hva? Hvor? hehe, Neida. Hvor og når er disse treffa a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Den eneste virksomheten som foregår i regionen Akershus er det vi driver med i Follo. I ditt tilfelle ville det mest naturlige være å peile seg inn på et av møtene som Oslo lokallag har i området. Sjekk her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115653 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2009 Er nytt medlem jeg som bor på blystadlia, så et treff på strømmen el i omeng har jeg også vært med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2009 Er nytt medlem jeg som bor på blystadlia, så et treff på strømmen el i omeng har jeg også vært med på Er treff hver mandag på McDonald`s på Lørenskog v/Shell stasjonen. Stort nærmere er det vell ikke så lett å komme;). Vi møtes rundt kl 19 for en matbit så litt bilprat og ljuging etter det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...