Hvilken bil er dette rattet fra?

Anbefalte innlegg

Som sagt, hvilken bil er dette rattet hentet fra?

ratt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattringen er hentet fra en båt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt av han over meg, rattet og diverse lister er hentet fra et av spisebordene på ss titanic ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Airbagen er vel fra en TT? Mens rattet er fra en A6 med beige interiør. Rattet er montert i en A6 C4..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt av han over meg, rattet og diverse lister er hentet fra et av spisebordene på ss titanic ;)

 

RMS Titanic faktisk: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RMS Titanic faktisk: smil :

 

Titanic» var et passasjerskip i «Olympic»-klassen. Skipet var 269 m langt og 28 m bredt og var i sin tid verdens største passasjerskip. «Titanic» bar prefikset RMS (Royal Mail Steamer) i tillegg til SS (Steam Ship), fordi det fraktet post under kontrakt med det britiske postverket

 

Vi hadde rett begge to ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er grunn nok til å spy.. Tre hører IKKE hjemme i bil, med unntak i en Morgan.. Men der er ramme og diverse ander komponenter i tre også.. Tre er båtinventar:)

 

 

PS!

Det var det styggeste rattet jeg har sett:P

 

PS2!

supplyb_t_1555225m.jpg

Der ser dere en båt med ca 700m2 tre på dekk.. Og tro meg, det er MYE mer som er av tre på en båt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange luringer her inne. Nå spurte jeg ikke om meninger om treverket eller spisemøblementet ombord på Titanic, hvis det er noen flere som er i tvil om det.

 

Takk Christer, du var den eneste som klarte komme med et fornuftig svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange luringer her inne. Nå spurte jeg ikke om meninger om treverket eller spisemøblementet ombord på Titanic, hvis det er noen flere som er i tvil om det.

 

Takk Christer, du var den eneste som klarte komme med et fornuftig svar!

Helt enig Thomas det må da faen meg gå an å svare på en skikkelig måte uten å begynne med dette Titanic pissepreiket : mad :: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig Thomas det må da faen meg gå an å svare på en skikkelig måte uten å begynne med dette Titanic pissepreiket : mad :: mad :

 

Hårsår i dag? Han fikk jo svaret sitt så det er jo ikke noe mere å prate om!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.