#1 Skrevet Mars 21, 2008 Som sagt, hvilken bil er dette rattet hentet fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Rattringen er hentet fra en båt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 Som sagt av han over meg, rattet og diverse lister er hentet fra et av spisebordene på ss titanic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2008 Airbagen er vel fra en TT? Mens rattet er fra en A6 med beige interiør. Rattet er montert i en A6 C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2008 Som sagt av han over meg, rattet og diverse lister er hentet fra et av spisebordene på ss titanic RMS Titanic faktisk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2008 RMS Titanic faktisk: smil : Titanic» var et passasjerskip i «Olympic»-klassen. Skipet var 269 m langt og 28 m bredt og var i sin tid verdens største passasjerskip. «Titanic» bar prefikset RMS (Royal Mail Steamer) i tillegg til SS (Steam Ship), fordi det fraktet post under kontrakt med det britiske postverket Vi hadde rett begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2008 Dette er grunn nok til å spy.. Tre hører IKKE hjemme i bil, med unntak i en Morgan.. Men der er ramme og diverse ander komponenter i tre også.. Tre er båtinventar:) PS! Det var det styggeste rattet jeg har sett:P PS2! Der ser dere en båt med ca 700m2 tre på dekk.. Og tro meg, det er MYE mer som er av tre på en båt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2008 Mange luringer her inne. Nå spurte jeg ikke om meninger om treverket eller spisemøblementet ombord på Titanic, hvis det er noen flere som er i tvil om det. Takk Christer, du var den eneste som klarte komme med et fornuftig svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2008 Mange luringer her inne. Nå spurte jeg ikke om meninger om treverket eller spisemøblementet ombord på Titanic, hvis det er noen flere som er i tvil om det. Takk Christer, du var den eneste som klarte komme med et fornuftig svar! Helt enig Thomas det må da faen meg gå an å svare på en skikkelig måte uten å begynne med dette Titanic pissepreiket : mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2008 Helt enig Thomas det må da faen meg gå an å svare på en skikkelig måte uten å begynne med dette Titanic pissepreiket : mad : Hårsår i dag? Han fikk jo svaret sitt så det er jo ikke noe mere å prate om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...