#1 Skrevet Mars 21, 2008 Noen som vet hvordan jeg får ut askebegeret som sitter i midtkonsollen på A6`en min? jeg fjernet pyntelisten som sitter runt klimakontrollen osv så jeg kom til de 2 skruene som sitter over askebegeret men fikk alikevel ikke askebegeret ut. er det noen spesiell måte man må gjøre dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Trur du må løsne midtkonsollet, kanskje du får den ut ved å først ta ut klimakontrollen, hvis du skal ut med heile ramma til askebegeret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 du fikk ut klimapanelet? under klimaen (på toppen av askebegeret) er det to "spor" som er "klikket" på plass. Du må trykke de ned/løfte opp sporene og dra ut askebegeret. klønete forklart, men du skjønner kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2008 du fikk ut klimapanelet? under klimaen (på toppen av askebegeret) er det to "spor" som er "klikket" på plass. Du må trykke de ned/løfte opp sporene og dra ut askebegeret. (EDIT) fikk det ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...