#1 Skrevet September 28, 2004 : haha :: haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2004 HAHA, mulig det er Barbies bil eller så er eieren litt sånn....... :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2004 Har Mesta bestilt seg A8??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2004 Å svarte nepa, HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2004 Hvem er det som har veltet malingsboksen da fargene ble blandet her da?!?! Fy å fanden..... Ok, den gul fargen er kul på TT men på A8?? nei takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2004 Det er de gærne araberene som skal ha dyre Audier i alle verdens farger.. Skal sikkert matche burkaen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2004 Fargeblindhet og mye penger er ikke en god kombinasjon.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2004 Øy, A8en til adm.dir i Vegvesenet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2004 Mesta og vegvesen er kunde av oss, har sendt de bilde, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Wilthil Mesta og vegvesen er kunde av oss, har sendt de bilde, hehe Ja, nå kan du vente deg en stor-order på A8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2004 syns A8'en var pen jeg... men rosa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2004 Er ihvertfall fargen ikke alle andre har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2004 dn øverste er kansje noe for Tommy schønberg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2004 Husker på Essen Motorshow i 1996........der var en svart A4 avant med ROSA skinninteriør på Audi sin stand. Holdt på å ramle når jeg så det,va bare for å vise hva man kan få. Lurer på om et var Quattro Gmbh som var i sin spede begynnelse ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2004 synes faktisk Inca gul A8 var litt frekt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 30, 2004 Kommer vi til å se tilbake på dagens sjokkrosa og gusjegule(ja den gule der ja) biler på samme måte som vi idag ser på gamle gusjebrune og lite lekre gule biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 30, 2004 jeg synes faktisk den rosa var søt, jeg. Man får hvertfall oppmerksomhet med en slik farge, og antageligvis er det det som er meningen også. Men om jeg hadde sett en gutt kjøre rundt i den bilen, da hadde tilogmed jeg tenkt mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 2, 2004 Den gule var da slettes ikke SÅ værst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Magne F. Veland Den gule var da slettes ikke SÅ værst? Var faktisk en deilig aveksling til alle de svarte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...