#1 Skrevet Mars 21, 2008 Hei folkens Jeg har helt siden jeg kjøpte Allroaden irritert meg over vindusviskerene..Festesystemet er ulikt alt annet jeg har sett, og selvsagt er det kun Audi sine egne viskerblad som har disse festene.. Derfor lurer jeg på om det er noen her som vet om viskerfestene på den vanlige A6en (4B) har disse festene, eller om det er mulig å kjøpe viskere på bensinstasjonen til disse A6ene. De viskerbladene Audi leverer til Allroaden tåler ikke vinteren har jeg funnet ut...Må bytte dem 2-3 ganger mellom november og april..Og de er ikke akkurat gratis hellere for å si det slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Det er vel likt på A6 og allroad??? Noe annet ville vært rart,men jeg har blitt overrasket før.... Jeg kjøpte viskere hos mekonomen,kosta ikke allverden. Det er de samme som de selger hos Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 Er det disse du har? http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-A6-S6-RS6-4B-Aero-Twin-Scheibenwischer-Satz_W0QQitemZ350036667134QQihZ022QQcategoryZ57428QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting I såfall er dette de nye viskerne som er på a6 2002+, audi a4 8e, og sikkert på de nye også. Jeg syntest de er utrolig mye bedre en de gamle, og har ikke hatt noe problemer med disse om vinteren. Men om du vil ha det gamle systemet, så bytter du bare til gamle armer og viskere fra a6 før 2002, dvs før facelift utgaven. da får du de gamle, med det tradisjonelle festesystemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2008 Er det disse du har?http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-A6-S6-RS6-4B-Aero-Twin-Scheibenwischer-Satz_W0QQitemZ350036667134QQihZ022QQcategoryZ57428QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting I såfall er dette de nye viskerne som er på a6 2002+, audi a4 8e, og sikkert på de nye også. Jeg syntest de er utrolig mye bedre en de gamle, og har ikke hatt noe problemer med disse om vinteren. Men om du vil ha det gamle systemet, så bytter du bare til gamle armer og viskere fra a6 før 2002, dvs før facelift utgaven. da får du de gamle, med det tradisjonelle festesystemet. Ja det er de der jeg har..Tror nok jeg går for å skaffe meg gamle armer da ja..Viskerne tåler ikke vinteren her oppe på Finnmarkskysten.. Gummien blir knallhard etter en måned halvannen..Og da er de helt verdiløse.. Skal prøve de fra Mekonomen først, og se om de er noe bedre..Hvis ikke..så.. Trenger vinterviskere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2008 Hei! Har selv prøvd bosh sine viskere, var og ble knallharde etter kort tid, kjøpte så nye orginale på audisenteret, trodde de var dyre eg, kom på 350,- (tilbud) mye det samme som bosh sine. De orginale var mye mykere og har vart mye lengre. Er godt fornøyd med denne typen iforhold til de gamle. mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2008 SWF som har de orginale, syntest disse er knallgode jeg. men da har ikke jeg heller erfart kalde finnmarksvintre, selv om det var kaldt nok er nede i fjord vinter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...