#1 Skrevet Mars 21, 2008 når jeg ruser motoren og slipper gassen så går den langsomt ned tl tomgang. den nærmest stopper på ca 4000rpm så går den nedover!! er det tomgangsregulatoren som trenger å byttes eller hva?? har vært sånn en god stund nå! golf 3 gti 16v.. takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 min har også en tendenst til å være litt sånn, men ikke på så høytturtall - dog er dette kun rett etter kaldstart. Oppfører den seg likt hele tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2008 min har også en tendenst til å være litt sånn, men ikke på så høytturtall - dog er dette kun rett etter kaldstart. Oppfører den seg likt hele tiden? tror det er verst når den er kald føles nesten ut som om gassen henger litt igjne.. når turtallet går ned mot tomgang så stopper det litt opp på 1500 før den går ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2008 samme er det med 16v`n min også...Undrer fælt hva det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2008 samme er det med 16v`n min også...Undrer fælt hva det er jævlig irriterende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2008 Kan være en vakumlekkasje en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...