#1 Skrevet Mars 21, 2008 Etter at en fyr som var 200 år gammel rygget inn i passasjerdøren min, ble bilen sendt på oppretting (Møller Skøyen). Reparasjonen tok 14 dager !! og arbeidet så bra ut. Men etter noen uker skulle jeg åpne døren (fra utsiden) og det virket som bilen var låst, noe den ikke var. Med litt fikling gikk døren opp, og i en periode hadde jeg kontroll på hvordan jeg skulle få opp døren. Teknikken var å dra håndtaket helt ut/opp, og slippe det. Da virket døren igjen. Men, nå virker ikke det heller lenger, og jeg er nødt til å åpne fra innsiden. Ikke et stort problem for meg, men litt irriterende. Skulle vel latt Møller fikse det, men det tar jo så he... lang tid, timebestilling osv. Er det noen som vet om det er en elektrisk mekanisme, eller om det er en enkel justering jeg kommer til hvis jeg tar av dørtrekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Ingen "døråpnere" på nett i dag ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2008 Lever den inn igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2008 Lever den inn igjen. x2 Sender du inn bilen til oppretting , skal ein forvente å få tilbake bilen i 100% stand, og då er det berre å levere innigjen slik den blir heilt 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2008 Jeg vet det, men tenkte at jeg fikser det selv hvis det var noen her som kjenner omfanget. Møller skal ha bilen en hel dag for å fikse en såpass "enkel" sak, og det er mye bryderier for meg. Min metode er litt annerledes enn andres mht. klageing osv. De fleste klager, og får det reparert (kanskje flere ganger), men jeg har sluttet med dette, og ekskluderer de som ikke står til forventningene. Jeg synes ALLE skulle gjort dette, så hadde virksomheter som ikke gjør en skikkelig jobb blitt "borte" i løpet av kort tid. Kommer til å fikse dette på min måte, det er jo bare et dørtrekk som skal av (tror jeg). Hadde håpet noen på forumet kunne fortalt meg om det var noe spess å passe på ved demontering av dørtrekk på B7. Thats all ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1102179post1102179 Litt nede på siden der om jeg ikke fikk linken til slik som planlagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2008 Jeg synes ALLE skulle gjort dette, så hadde virksomheter som ikke gjør en skikkelig jobb blitt "borte" i løpet av kort tid. De forsvinner enda fortere om de må bruke ressurser på å fikse garantisaker til kunder som aldri vil komme igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1102179post1102179 Litt nede på siden der om jeg ikke fikk linken til slik som planlagt. Linken funket fint den. Tnx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 Argh.... : bh : Nå har jeg vært på baksiden av dørpanelet og sjekket ut mulighetene for å fikse problemet. Ingen justeringsmuligheter, og alt så helt topp ut i forhold til stag, endestopp etc. Ser heller ikke at opprettingen er "skyld" i problemet, og derfor må jeg nok levere inn brakka for en garantireparasjon. Er nok skifte av hele låsemodulen som løser denne saken. Det er noe inne i denne som ikke virker som det skal. Det blir den første garantisaken med denne bilen, noe som er laaaangt bedre enn min forrige (A6) som var inne 10 ganger i året de første 4 årene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...