#1 Skrevet Mars 21, 2008 Har hatt motortrøbbel med min 99 mod A3 1.6 automat. Idag når eg hadde kjørt i ca 1 time.. så plutselig begynte motoren å fuske.. det virka som den ikke gikk på alle sylinderene. Ingen respons når eg ga gass, men motoren var igang men den gikk veldig ujevnt og det smalt litt i eksosanlegget når eg prøvde å ruse motoren... Eg stoppa bilen i veikanten og stoppa den.. starta igjen , men det var såvidt eg fikk start på den. Motoren gikk men bilen rista og når eg gassa fikk eg ingen respons. Stoppa bilen igjen . og startet den etter ca 15 min. då gikk bilen heilt greit og eg fikk såvidt komt meg heim før den begynte å kødde seg igjen... kan det være tennpluggene? såg i servicehefte at de ikke har vært skifta.. bilen har gått 107.000km. eller kan det være noe med innsprøytningen?.. Det virker som det skjer når motoren har blitt varm. Av og til når eg har kjørt en stund og eg stopper og lar motoren gå på tomgang kan den plutselig bare kubbe og det kan være vankelig å starte den igjen: bh : Visst noen har greie på ka det kan være er eg takknemlig for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2008 Kan være pluggkablene dine, men var jeg deg ville jeg fått tatt en diagnose på bilen med vag-com eller VAS for å sjekke om det lagret feilkoder på den. Muligens kan det også være motortempføler g-62 som lager trøbbel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...