Anbefalte innlegg

Idag røk den lille wireren på gasspedalen min(se bilde) midt i påska såklart: bh :: bh :: bh :

Noen som vet hvordan den wireren er festa på gass-føleren? tenkte jeg skulle plukke den ned i mårra å få festa på en midlertidlig wire, sånn at jeg kommer meg hjem fra påskeferie:)

Noen som vet om dette selges som en del eller om man kan kun kjøpe wireren og det plast-staget?

Bil : A4 B5 1.9 TDI

Takker for svar:):)

Mvh

Lars Erik

DSC0001.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lagt å banna en stund å funnet ut at jeg må ut med pedaler å det som er for å komme til.

Ser den braketten som pedalene sitter på er festet med tre skruer(som jeg ser ivertfall)

Det jeg lurer på, er det bare å skru ut de tre skruene å ta av sylinderene på brems å cluths å ta det ut eller er det noe mer krimskrams?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lagt å banna en stund å funnet ut at jeg må ut med pedaler å det som er for å komme til.

Ser den braketten som pedalene sitter på er festet med tre skruer(som jeg ser ivertfall)

Det jeg lurer på, er det bare å skru ut de tre skruene å ta av sylinderene på brems å cluths å ta det ut eller er det noe mer krimskrams?

Eyy! Det er jo bildet mitt ;)

Du må skru ut to av boltene på bremsekraftforsterkeren. De går gjennom torpedovegg og fast i pedalstellet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eyy! Det er jo bildet mitt ;)

Du må skru ut to av boltene på bremsekraftforsterkeren. De går gjennom torpedovegg og fast i pedalstellet.

Hehe, måtte låne det litt:)

Ok, da får jeg prøve meg frem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.