#1 Skrevet Mars 21, 2008 Idag røk den lille wireren på gasspedalen min(se bilde) midt i påska såklart: bh :: bh : Noen som vet hvordan den wireren er festa på gass-føleren? tenkte jeg skulle plukke den ned i mårra å få festa på en midlertidlig wire, sånn at jeg kommer meg hjem fra påskeferie:) Noen som vet om dette selges som en del eller om man kan kun kjøpe wireren og det plast-staget? Bil : A4 B5 1.9 TDI Takker for svar:) Mvh Lars Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2008 Nå har jeg lagt å banna en stund å funnet ut at jeg må ut med pedaler å det som er for å komme til. Ser den braketten som pedalene sitter på er festet med tre skruer(som jeg ser ivertfall) Det jeg lurer på, er det bare å skru ut de tre skruene å ta av sylinderene på brems å cluths å ta det ut eller er det noe mer krimskrams? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2008 Nå har jeg lagt å banna en stund å funnet ut at jeg må ut med pedaler å det som er for å komme til. Ser den braketten som pedalene sitter på er festet med tre skruer(som jeg ser ivertfall) Det jeg lurer på, er det bare å skru ut de tre skruene å ta av sylinderene på brems å cluths å ta det ut eller er det noe mer krimskrams? Eyy! Det er jo bildet mitt Du må skru ut to av boltene på bremsekraftforsterkeren. De går gjennom torpedovegg og fast i pedalstellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2008 Eyy! Det er jo bildet mitt Du må skru ut to av boltene på bremsekraftforsterkeren. De går gjennom torpedovegg og fast i pedalstellet. Hehe, måtte låne det litt:) Ok, da får jeg prøve meg frem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...