Bytte av non s-line front til s-line på B7??

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har utført denne operasjonen? Fronten er til lakking nå, men hørte snakk om at jeg også må gjøre en ombygging av tåkelys og lykte spylere........? Stemmer dette?

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen i Norges langstrakte land???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg jeg er en pioner her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bygge om i morra, håper det ikke er for mye arbeid, men har faktisk ingen som helst aning om en slik ombygging må til ;)

 

Kan si fra når jeg får sett nærmere på saken i allefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg byttet.

 

Det går!

Eneste du må huske på er,

På førersiden er det en luftekanal inn til intercooleren, denne må det kappes og modifiseres litt i for å få på S-line fangeren.

OG, spyleranlegget for lyktene har en annen innfesting på S-line enn nonS-line, og passer derfor ikke.

Det jeg gjørde var å kutte ut hele greia, og bare limte forsiktig på de dekslene som sitter foran dysene i fangeren.

 

Dette er strengt tatt ikke lov, da det er påbudt med spyling på xenon, men satser på at det går greitm om ikke får jeg ta problemet senere.

 

Husk også å justere fangeren før du monterer alt, tenker da på mot panseret. Jeg gjorde ikke det, og er derfor nødt til å ta den av den dag og justere den.... :(

Ble forresten meget bra, bilde kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golden Christian! Har også hørt det med lyktespylerne......Drit! Skal dra å sjekke på Møller hva det koster for nye dyser.

Hvordan gikk det med tåkelysene? Har hørt at non-sline ikke passer på s-line.? Stemmer det?

Takker og bukker for info! :)

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med tåkelys, men de ser helt like ut etter hva jeg kan se. Men som du sier er innfestingen rundt litt annerledes, derfor måtte det moddes inn mot IC.

 

Fint om du legger ut pris på nye dyser evt :) kan jo være greit å ha :)

 

Kan også nevne at det sitter to skruer oppe på hver side, M10, som fangern er skrudd i skjermen. På den høyre siden får du stikki handa oppi der ved bare å løsne innerskjermen, på den andre siden er det lurt å ta av hjulet, og litt mer av inneskermen. Der lønner det seg da å bruke en skralle med forlenger og langpipe, for å komme til.

 

Lykke til, og litt banning hjalp i allefall for oss... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette er de dysene vi må ha.

Lyktevaskerdyser

8e0 955 101 E Venstre

8e0 955 102 E Høyre

 

Kan se ut som de koster rundt 60-70 euro pr stk. Skal få sjekket med møller i morgen. Er dekslene til spylerne de samme på non og s-line?

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere erfaringer her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.