H&R Street Performance,KW V2 og FK Silverline X.

Anbefalte innlegg

:D

80mm er mer enn nok bak for min del ja. :)

Ser at flere som har borret hull til justeringskruen foran på B5,så blir nok til at jeg gjør det også.

 

Ser ut til at det blir FK Silverline X,får de settene til en meget bra pris også så. :) Og siden de bruker KONI på de modellene er jo det bare ett pluss også i tillegg til at de senker nok. :) Men H&R frister litt også..

 

Hehe, ja følger da litt med.. ;)

 

Forran er det null problem, bak kan man vel senke kanskje 80mm grovt gjetta sånn som det er orginalt...

 

Bak må du ut med demperen, trykke den i bånn og skru men dette er jo stort sett noe man gjør en gang og er vel ganske standard på noen sett.. Hvis du er lur forran så borrer du et hull på toppen av den "plata" slik at man kan bruke det justeringshjulet som følger med fra motorrommet og justere.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,hvordan er det ved mye senk som du har,stivt nok så det ikke subber? : klø :

Men kommer jo ann på innpress på felger etc også det da. ;)

 

Aldri subbet selv med full bil og dårlig vei.. Så stivt nok.

Men blir jo reddet litt av camber på S3 også da.... ;)

35 et tror jeg det er. 8,5x19, 235.35.

IMG_9314.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri subbet selv med full bil og dårlig vei.. Så stivt nok.

Men blir jo reddet litt av camber på S3 også da.... ;)

35 et tror jeg det er. 8,5x19, 235.35.

 

Hehe,blir reddet liiiiitt mtp camber bak der ja. :D

Ser din er lav nok foran med 19",så valget står nå på Silverline X eller H&R. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R blir levert med Bilstein dempere, kjempegreier :D

 

Føler hvertfall at mitt H&R kitt er veldig stivt ved 70mm senk, ikke mye som gir etter der nei! Tror nok jeg må justere litt opp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,blir reddet liiiiitt mtp camber bak der ja. :D

Ser din er lav nok foran med 19",så valget står nå på Silverline X eller H&R. :D

 

He,he. Ja. :D

Har vel igjen 4-5 cm foran å gå på også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he. Ja. :D

Har vel igjen 4-5 cm foran å gå på også...

 

Såpass ja. :) Og du har vell senket noen cm foran alt nå? :)

Og settet ditt senker i mellom 30-70mm foran og 30-60mm bak står det på H&R,ennå har du så mye og gå på. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På listene jeg fikk i fra H&R står det 30-70mm foran og 20-60mm bak,er ikke sikker på om det blir nok. : klø :

Sikker på at det ikke bare er TÜV-godkjent senk? For mitt sett er vel godkjen ned til 70mm, men lenger ned er det ikke godkjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å si det for sikkert, vil jeg nesten anta at dette er det som er TÜV-godkjent senk. Kan du ikke bare sende over en mail for å høre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å si det for sikkert, vil jeg nesten anta at dette er det som er TÜV-godkjent senk. Kan du ikke bare sende over en mail for å høre?

 

Ja,det vil nesten jeg tro også. : klø :

Hehe,det er gjort alt! :D Det de oppgir på nettet er max senk! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.