#1 Skrevet September 28, 2004 Lørdag arrangeret http://www.1840.net "Streetmeet" for alle bilintresserte på vekta på sandmoen!!! Vi samles på piren klokken 17.00 og satser på avgang derfra og opp til vekta klokken 18:00, MED POLITIESKORTE... De som har fjorårets suksess friskt i minne husker vi at vi fylte hele torget med biler og folk og vi håper at minst like mange skal komme denne gangen.. Vi er ihvertfall forberedt nå! På vekta på Sandmoen: - vil det bli servering av mat og drikke til en meget billig penge - DRIVE - IN KINO - Stands fra mange intressange foretak Lydfabrikken f.eks - Konkurannser med fine premier Mer info om nærmere program og generelt vil komme etter hvert. For de som trodde at det skulle vises 1840-filmer, så desverre det vil bli en rimelig ny kinofilm på et VÆRSTING lærret her snakker vi ca. 45 kvm METER filmen er ""Gåten Jason Bourne" og Radio 1 stiller med frekvens,s å lyden fra filmen får man inn på radion i bila! Her er det bare å stille med anlegg!!! Dette tror vi kan bli dritrått!! Start jungeltelegrafen og ta med venner å møt opp på piren! PS: vis det kommer veldig mange kan vi kun love plass til de første 200 bilene, de andre kan parkere på sandmoen kro og likevel bli med på moroa! Alle biler får være med i eskorten, så lenge de er lovlig ferdbar på norsk vei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2004 Dette tror jeg blir bra! *glede mæ* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2004 Har nettopp vært i møte med arrangsjør, å det virke som det bli konge bra, viss alt bli som vi har planlagt så trur æ det bli en knall suksess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2004 Håper bare 90'n blir lovlig til 9. nå da..! Men tviler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2004 Mang som ska fra Trondheim? Virke som det e et steinbra opplægg det her......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2004 Regner med jeg ruller en tur, men det var voldsomt så tidlig de starter. (er kanskje så fjortissene skal komme seg hjem tidlig nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2004 Bli et knall opplægg... Lydfabrikken altså mæ samt mine 3 demo bila ska ha stand der å har vert med på planlegginga, på papiret å i teorien så virke det som et kjæmpe opplægg... så vi satse stort på at det bli det i praksis å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2004 Vi krysse fingran: cool : Hva med at VACN kunne hatt en stand? Vervekampanje Kanskje litt sent nå men....Sikkert et dårlig forslag men det er jo en del som er litt gira på å få vervet flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2004 Hmmm... Må nesten rull oppover en tur da kanskje..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden Hmmm... Må nesten rull oppover en tur da kanskje..... Jau, tar da ikke lange tiden fra ballsund:D 3.5 time d eller kanskje mindre: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2004 Ja folkens da er dagen her, kan ikke gå glipp av herre, så regne med det kommer masse kule bila med "intresange" folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2004 E d nå aldersgrense på opplegget? Har en bror på 15 som hadde litt lyst til å være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Tore Engen E d nå aldersgrense på opplegget? Har en bror på 15 som hadde litt lyst til å være med. Tatt fra http://www.1840.net Er du bilinteressert og mellom 18 og 25 år må du møte på Brattørkaia ved Tollbua i Trondheim Lørdag 9. oktober kl 17.00 Allerede på havna får du enkle oppgaver som du kan løse for å vinne flotte premier. Herfra kan du bli med i bilkortesje med politieskorte opp til Sandmoen kontrollstasjon. Kortesjen ankommer selvfølgelig Sandmoen kl 1840. Her får du kjøpt billig mat, får oppvartning av rollerblades-piker og kan se film sammen gode venner mens du sitter i bilen. Filmlyden får du via bilradioen. Vi viser Gåten Jason Bourne i samarbeid med Værdal kino og Zoom In. 1840-aksjonen vil gjerne ha deg som agent. På treffet vil du få anledning til å underskrive en deal med oss. Da blir du invitert til banekjøring og kurs ved Lånkesenteret i Stjørdal. Da får du også aksjonens tøffe hettegenser og en bilstreamer som egner seg godt på karosseriet. Du kan også tegne deg som agent senere ved å kontakte Lasse på telefon 917 99 260. Fyll gjerne bilen med lovlig antall passasjerer og møt opp til en skikkelig lørdagskveld. Selvfølgelig regner vi med at bilen din er slik at den lovlig kan kjøres på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad Tatt fra http://www.1840.net Er du bilinteressert og mellom 18 og 25 år må du møte på Brattørkaia ved Tollbua i Trondheim Lørdag 9. oktober kl 17.00 Allerede på havna får du enkle oppgaver som du kan løse for å vinne flotte premier. Herfra kan du bli med i bilkortesje med politieskorte opp til Sandmoen kontrollstasjon. Kortesjen ankommer selvfølgelig Sandmoen kl 1840. Her får du kjøpt billig mat, får oppvartning av rollerblades-piker og kan se film sammen gode venner mens du sitter i bilen. Filmlyden får du via bilradioen. Vi viser Gåten Jason Bourne i samarbeid med Værdal kino og Zoom In. 1840-aksjonen vil gjerne ha deg som agent. På treffet vil du få anledning til å underskrive en deal med oss. Da blir du invitert til banekjøring og kurs ved Lånkesenteret i Stjørdal. Da får du også aksjonens tøffe hettegenser og en bilstreamer som egner seg godt på karosseriet. Du kan også tegne deg som agent senere ved å kontakte Lasse på telefon 917 99 260. Fyll gjerne bilen med lovlig antall passasjerer og møt opp til en skikkelig lørdagskveld. Selvfølgelig regner vi med at bilen din er slik at den lovlig kan kjøres på vei. Yes yes fant d ut. Hadde med meg brorsan allikevel. Det var flere der som var rundt den alderen så. Ellers så må jeg si at det var et veldig bra opplegg, fikk ikke sett ferdig filmen men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2004 Var en liten tur bortom og så på folket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 9, 2004 Ble det like bra som forespeilet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 9, 2004 Gratulerer Trondheim ! Dere klarte ihverefall å komme på kveldsnyhetene med kjedekollisjon! Håper det ikke var for mange klubb-biler og medlemmer som fikk svi i kollisjonen ! Generelt skulle en tro at samarbeide med arrangører (1840 ?) av aktiviteter i lokallagssammenheng gir større klubbfølelse og markering til fellesskapets beste. Synd hvis noe hos oss var innblandet. Vennlig hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av John Kopperud Gratulerer Trondheim ! Dere klarte ihverefall å komme på kveldsnyhetene med kjedekollisjon! Håper det ikke var for mange klubb-biler og medlemmer som fikk svi i kollisjonen ! Generelt skulle en tro at samarbeide med arrangører (1840 ?) av aktiviteter i lokallagssammenheng gir større klubbfølelse og markering til fellesskapets beste. Synd hvis noe hos oss var innblandet. Vennlig hilsen leder'n Tror det var relativt får VACN-medlemmer der - jeg så bare 'Lydfabrikken-gjengen' på min lille tur innom i hvert fall. Skjedde kollisjonen i forbindelse med kollonnekjøring, eller var det folk på vei til arrangementet? (http://www.adressa.no/nyheter/article.jhtml?articleID=513390 ?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Tror det var relativt får VACN-medlemmer der - jeg så bare 'Lydfabrikken-gjengen' på min lille tur innom i hvert fall. Skjedde kollisjonen i forbindelse med kollonnekjøring, eller var det folk på vei til arrangementet? (http://www.adressa.no/nyheter/article.jhtml?articleID=513390 ?) Kollisjonen skjedde i forbindelse med kollonne kjøringen ja. Jeg sto rett ved lydfabrikken gjengen, når var du innom? jeg dro vel derifra rundt 9. Edit: Du den derre linken din er til annen kollisjon, det var jo en liten kollisjon i okstadbakken under kollonnekjøringa, vet ikke noe om den angående linken din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av John Kopperud Gratulerer Trondheim ! Dere klarte ihverefall å komme på kveldsnyhetene med kjedekollisjon! Håper det ikke var for mange klubb-biler og medlemmer som fikk svi i kollisjonen ! Generelt skulle en tro at samarbeide med arrangører (1840 ?) av aktiviteter i lokallagssammenheng gir større klubbfølelse og markering til fellesskapets beste. Synd hvis noe hos oss var innblandet. Vennlig hilsen leder'n Tror ikke det var noen av "oss" som var innblandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 9, 2004 Nå ble det bare rot. Leder'n: Var det den kollisjonen på langstein du så på nyhetene? Eller var det den lille kollisjonen som var i forbindelse med kollonnekjøringa for 1840 arrangementet? Den i forbindelse med kollonnekjøringa skjedde rundt halv 7. 2 biler tror jeg som var innblandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Tore Engen Kollisjonen skjedde i forbindelse med kollonne kjøringen ja. Jeg sto rett ved lydfabrikken gjengen, når var du innom? jeg dro vel derifra rundt 9. Edit: Du den derre linken din er til annen kollisjon, det var jo en liten kollisjon i okstadbakken under kollonnekjøringa, vet ikke noe om den angående linken din. Jeg subba litt rundt og tok noen bilder bare. Fant ut at linken var feil, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Jeg subba litt rundt og tok noen bilder bare. Fant ut at linken var feil, ja. Kanskje litt å banne i kirka det her men så du den hvite nissan skyline? Sinnsyk bil spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Tore Engen Kanskje litt å banne i kirka det her men så du den hvite nissan skyline? Sinnsyk bil spør du meg. Den R32 GTS-en med neon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Den R32 GTS-en med neon? Trur d, hvit en i hværtfall. var ikke det en R33? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...