Trondheim: Streetmeet 9.Oktober

Anbefalte innlegg

"200 rånebiler"

Hehe.. Bare rånebiler?! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

"200 rånebiler"

Hehe.. Bare rånebiler?! ;)

Jeg kjørte *IKKE* i kollonen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Jo. Jeg som roter. - Jeg liker den ikke noe spesielt, synes den ser så sliten ut.

Her er rett URL forresten http://www.adressa.no/trondheim/article.jhtml?articleID=513410

Var det så mye som 6 biler ja.....R33 ser kanskje litt sliten ut men du verden som det går...men nok om det. Synes det kan arrangeres flere sånn drive in kinoer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Jeg kjørte *IKKE* i kollonen :D

Jeg kjørte i kollonnen men har ikke rånebil. Det er en ganske streit golf stv. senka +17" og barnesete....Men det var nok av harrye rånebiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan ikke si nå anna en at det va et mer eller mindre suksess.. å vi i "Lydfabrikk-gjengen" som vi bli kaldt :) har vell diskutert om vi ikke ska promoter klubben samtidig som vi stille stand, da alle vi faktisk kjøre Audi :D så det blir skal du se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visstnok noen som prøvde å 'presse' seg inn i kolonna. Enkelte var litt hissige på å beholde plassen sin.. Hehe

Uansett, det som er sikkert er at det ble litt bremsing, en Honda Civic ble en radiator fattigere, og en Golf mk1 fikk ett tupp i ræva ;p

Resten av bilene så ut til å klare seg ganske bra.

Opplegget var kjempebra, og kvelden ble helt super! Bra film var det også, selv om jeg hadde sett den før.. :P

Eneste som manglet var min egen bil! :D (Var MB-passasjer ;p)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.