#1 Skrevet Mars 23, 2008 Finnes det en enkel måte for meg å få dekkene av felgene hjemme? Dekkene skal kaseres, så de trenger ikke å være hele. Vinkelsliper? Fare for å skade felgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2008 Ja vinkelsliper og ta siste rest med baufil så du ikke skader felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2008 koster deg liksom en hundrings ellernoe å få noen til å ta av dekka for deg. og di har jo maskin. så hvorfor ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2008 Mitt tips er å få noen med dekkomlegger til å gjøre jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2008 Etter å ha testet dette på ett dekk, har jeg nå tatt de andre tre til en omlegger. Men hvordan får jeg ut ventilen? Er det bare å presse den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2008 Etter å ha testet dette på ett dekk, har jeg nå tatt de andre tre til en omlegger. Men hvordan får jeg ut ventilen? Er det bare å presse den ut? Den skjærer du med kniv... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2008 Og om du skal ta vare på de så går de samme veien som de gikk inn(fra innsiden og ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...