#1 Skrevet Mars 23, 2008 Hei! tenkte jeg skulle prøve å få felgene inn i vognkortet, trenger derfor TUV papirer på de, håper noen har dette liggende så jeg kunne fått en kopi? det hadde vært veldig fint:) felgene er som sakt rs4 versjon 1 felger som er 7,5 x17 ET 35 og står på en passat 3b. mvh Rogre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2008 Det skal ikke trengs på slike "normale" felger. Det kan BT gå inn i STRO-boka si og finne selv. Ev. lese av KBA-nummeret som står på innsida av felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2008 helt sikker på dette, selv om disse er utenfor 7,5 regelen me impress? hadde i såfall passet meg veldig fint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 Det sikreste er å spørre de som skal godkjenne dette;). Bedre enn at jeg synser her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...