Haster: xenon og senk - passat

Anbefalte innlegg

Monterte kw settet på passaten i går. Har forstått det slik at autojusteringen av xenonlysene må kobles av og på i forbindelse med dette. Fant imidlertid aldri ut hvor denne justeringssaken sitter hen. Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvor de(n) sitter :confused: Nå flyr jo lysa opp og ned til stadighet, og det kan umulig være bra.

 

Haster litt detta siden bilen og jeg skal ut på en 85 mils tur i morgen tidlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg har misforstått litt her : rolleyes

Må vist gjøres med vag-com. Får vel ta meg en tur innom ett verksted etter at jeg er kommet på plass i heimen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min rørte vi ikke disse når jeg satte på senkeskåler fremme.

 

Tror de sitter på stabelisator staget. Og om lysene dine går opp å ned uten kontroll ville jeg sjekket følerene, den fremme må vel da mest sansynlig være av ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svaret. Vet ikke hva som skjedde der, men det roet seg etter en liten stund. Et lite anfall av galskap i elektronikken vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.