#1 Skrevet Mars 23, 2008 Hei jeg fant ut at det er sprekk i vakumslangen(?) mellom turbo og dieselpumpa.. men da lurer jeg på om det er farlig å kjøre bilen da? hadde vært fint å vite da jeg skal komme meg på jobben! dette er en VW golf 3 - 1.9TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2008 Har du sjekket at alle slanger og rør sitter som de skal Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2008 Min gikk ikke skikkelig når jeg kjøpte den. Da var det dieselpumpa som "sto feil" så bilen ikke fikk diesel på rett tidspunkt. Fikk justert dette og bilen gikk skikkelig igjen. Ta en kontroll med vagcom eller lignende er vel det jeg kan anbefalle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 da har jeg sett litt.. tror det er vakumslangen som er sprekt ellerno sånt.. men er det dumt å kjøre uten at den er hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 bump første post opdt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...