#1 Skrevet Mars 23, 2008 Har en feil på passasjersetet i A6'n, det vil ikke justeres i lengderetning. Alle andre funksjoner virker som det skal, heving, seterygg, korsryggstøtte etc.. Det skjer ingen verdens ting når jeg skyver på bryteren.. Prøvde og lene meg under for og se om jeg kunne finne noe feil, men alt av kontakter ser bra ut.. Er dette noen svakhet på disse bilene? Jeg ser for meg en DYR regning hvis jeg setter dette på verksted. Hva tror dere? Bryteren? Motoren? Dårlig kontakt noe sted? Mvh Sigurd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2008 Sluttet dette plutselig å virke? Eller litt over tid? Vet i allefall at hele bryterpanelet koster rundt 1500,- på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2008 Det sluttet å virke dagen etter jeg kjøpte bilen faktisk.. Når jeg hentet bilen sto setet i bakerste stilling, men jeg hadde med meg samboeren min som er relativt kortvokst, så hun så jo ikke over panseret stakkar Så da kjørte jeg setet nesten helt frem, ikkeno' problem. Dagen etter skulle en kompis sitte på en tur, og da var det brått ute av drift. Ikke fått liv i det siden. 1500,- for panelet ja, du vet ikke prisen på selve motoren også? Kan jo sikkert prøve å få tak i et brukt sete også, men jeg har et lyst beige skinninteriør som jeg ikke har sett så ofte. Så det blir vel vanskelig det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...