Felgtips til A6 TQ 2000 modell

Anbefalte innlegg

Skal ha meg felger til min A6 men vet ikke hva jeg skal gå for, har vurdert Rs4-2 men tror det blir for anonymt, skal kjøre så store og breie felger som mulig uten å valse hjulbuer. Legger meg på en pris rundt 10 - 20 lapper. Her er den ny innkjøpte A6en min

640b22ad510b1e2fc775973136fe3ca0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Rs6 felger da??

Har sett noen A6'er med de, er ganske pent, men på din kan du vel kanskje ha så mye som 20"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror 20" skal gå men ikke så mye mer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, vet ikke om Rs6 felgen går helt opp dit. Har du sett på S8 felgen da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt tips: Kjøp noe som ikke "alle andre" har. Hva har "alle andre"? Jo, RS4 II, RS6, A8. Det fins hundrevis forskjellige felger i 19" og 20", så hvorfor ha noe som "alle andre" har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er åpen for alle tips det er jo ikke alti like kult å ha samme felger som alle andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20x8,5 går fint uten vals foran og 20x9,5 burdte gå greit bak.. jeg hadde det samme foran og bak og måtte valse, og beholder felgene til neste bil, da blir det mere vals og lakking denne gangen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har suglet på den gamle A6en din, passet OZ felgene meget bra. Det blir ikke noe racing felger, når man kjører A6 kjører man med stil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har 9x20" ET 37foran og bak på min. funker fint, ingen subbing og bilen er ganske lav.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo orginalt sportsunderstell så den er jo litt senka fra fabrikk , så jeg vet ikke om det kommer til å subbe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ha justerbart om du skal ha 20", ellers vil bilen oppfattes som ekstra høy kontra f.eks 19"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo orginalt sportsunderstell så den er jo litt senka fra fabrikk , så jeg vet ikke om det kommer til å subbe

Din vil garantert ikke subbe :) muligt det vil se litt dumt ut med 19"-20" vis du har tenkt å beholde sportsunderstellet. eg har justerbart På min senka ca 70-80mm foran 60mm bak. sportsunderstellet er vel ca 20mm så din vil nok se litt høy ut med 19"-20": klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enig idet som er nevnt over her, ikke kjøp noe alle andre kjøper type kapanje masse salg felger. RS4-RS4 II - RS6 - A8 og S8.

Selv syntes jeg RS6 i 19" på A6 4b passer ubeskrivelig pent sammen. Eksempel, gamlebilen til Ben på forumet. dog mørk bil. RS6 fåes også nå i "gun metal" farge som gjør de litt anderledes enn vanlig sølv.

Jeg tror det at BBS CH --x19" med rikelig senk hadde vært tøft på denne om du vil ha noe ikke alle andre har.

Om du liker det noe mer sære som jeg drømmer om og kjøpe til min, TSW Holsten i 20" Chrome med skamsenk

Selv mener jeg, alt over 17" felg må ha senk. 18" kan holde med fjærer. over 18" må justerbart fram.

Med 19" eller 20" ser det enormt fort rart ut og høyt ut med eks. 40mm senk.

Bare min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Rial Daytona er en ganske fet felg. Er vel en del som har den og, men ikke allemannseie som RS6'ene. Eta Beta har en del fete dem og. Og en ting til: Det som ser like bra ut som fete felger, det er når bilen er lakket helt ned:) Er fete disse A6'ene når man fiffer de litt opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal lakkeres ned, har bare ikke fått fingen ut enda, vil vente til det har slutta å snø slik det ikke er så mye salt og dritt på veiene. Skal ta noe små rust med det samme på bakluken, så hvis noen føler seg fristet til jobben bare ta kontakt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.