#1 Skrevet Mars 23, 2008 Hei, har en sølvgrå VW Bora 1,6 Highline som skal ha nye sommerfelger nå, og lurer på om noen har en idé om hva som vil se bra ut på bilen min? Har sett litt på "eta beta" felger, noen som har en mening om de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2008 Sølv bil med svarte felger og detaljer er kult Slenger med bilde av gamle bilen min (Bygd av Kjetil:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 Ikke sølv bil, men ikke så gale heller: ' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 her var det mye gromt legger ut noen jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2008 Et par av min gamle.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2008 Helios-felger på Bora var veldig pent! Har denne bygd om skiver og boltsirkelsystem( )? Eller er det adapter? EDIT: Bremser fra VW Phateon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2008 helt klart noe av det råeste jeg har sett på en bora.. syns jeg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 Kan ikke si meg mer eni med Stian Martinsen her gitt..Knallrå Bora!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2008 den røde der ja var bare helt übheeeer feeeeet!!!!! hmm , nye felger i år kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2008 2 til i riktig farge: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 Slenger ut noen flere jeg også. Mine her på neste bilde, vurderes selges: Momo X43 8x18 225/40-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2008 Takker for svar! Mye bra her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...