#551 Skrevet Juni 5, 2008 Det e jo sjølsagt att sånn skjer vett du! Møte å vaske eg og då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Juni 5, 2008 Har akurat vast bilen, så hadde eg ein liden tur ner på mega for å tørka bremsene, tror dokkor ikkje ein fogel klarte å drida på bilen det minuttet an sto på mega Men då må jo du au komma å vaska ann i kveld.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Juni 5, 2008 Muligens jeg blir med også, spørs om jeg drar i dag eller ei. Men skulle hatt litt shine hvis jeg skal vinne på våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Juni 5, 2008 må desverre jobbe i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Juni 5, 2008 Da ser det ut til at jeg drar i kveld, så da snakkes vi på treffet. Se etter en pingvin med stråhatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Juni 5, 2008 Da ser det ut til at jeg drar i kveld, så da snakkes vi på treffet. Se etter en pingvin med stråhatt jaja.. feige ut altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Juni 5, 2008 CHICKEN!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Juni 5, 2008 Eg håbe någen tar med BOOM Blaster...!! Någen må jo ha dette ligganes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Juni 5, 2008 Någen så har plass te deler , som må hjemøve te stavanger ? Hadde vert gull !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Juni 5, 2008 Klugen som skaffa BOOMBLASTER såvidt eg e huske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Juni 5, 2008 Noen klarer vel å ta med delene til Gauer og... ?? Hadde eg hatt bil hadde det ikkje vært problem i det heila tatt...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Juni 5, 2008 Det blir forsinkelser på meg i mårå........ (någen timer itte dåkkår) Eg ska ta me buuumblaaaster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Juni 5, 2008 Noen klarer vel å ta med delene til Gauer og... ?? Hadde eg hatt bil hadde det ikkje vært problem i det heila tatt...!! Takk for den juvkamen! Ja det e ikje så mye så ska me , bler for dyrt å senda me posten desverre! Bor i Oslo , må få delene hjem så eg kan skru webere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Juni 5, 2008 Ta en titt litt fram i tråden, så ser du at jeg har tilbudt hjelp, og kan fremdeles hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Juni 5, 2008 Øyvind skal jo kjøre kassebil ja!!! Da ordner alt seg Gauer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Juni 5, 2008 neinei, Italiensk 2 seter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet Juni 5, 2008 kassebil og kassebil mr Kleppe.. det ble en sammensetning av a6deler.. men ok "kassebil it is".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet Juni 5, 2008 ikke tyn italieneren.. den kan jeg ikke kjøre i kolonne med alikevel.. den er litt treig og om jeg skulle kjørt først hadde dere fått astma før Moi..og vi hadde sannsynligvis ikke kommet fram før tirsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet Juni 5, 2008 Ser ut som jeg joiner kolånna allikavæl ses 09.06:32 på græla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet Juni 5, 2008 Flotte saker! Får snakke me finn i kveld då , å avtale nærmere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet Juni 5, 2008 Det blir bra da! Men hvor mange biler blir vi?? Det virker som om det er 25 mann og 3 biler på tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet Juni 5, 2008 Pokker heller!! sjekk været!! +30 grader i kongsvinger i helga!! Bare å finne fram string-trusa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg skal kjøre Touranen til Morten inn så da kan vi plusse på en bil til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet Juni 5, 2008 sender bare premiesankeren på tur?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet Juni 5, 2008 Men skal vi prøve en liten oppsummering?? Jeg starter med 1 bil 1 person 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...