#626 Skrevet Juni 12, 2008 Kjell har ann ikje.. Sende ansvare vidare t Jani eg.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Juni 12, 2008 Finni brukte an fysst så eg har an ikkje!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Juni 12, 2008 Eg har ann ikkje...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Juni 12, 2008 Kem så har an då? Andreas? Kjell? Chriiister? Hmm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Juni 12, 2008 Eg har ann iche eg hadde me sjøl eg satsa på kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg så det stod igjen en enslig og forlatt rød bøtte med Meguiars såpe og vott ved vaskeplassen rett etter premieutdelinga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Juni 12, 2008 Hmm, den så vaskte sist kan få kjøba ei nye vott te meg då. Om de ikje har an.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg så det stod igjen en enslig og forlatt rød bøtte med Meguiars såpe og vott ved vaskeplassen rett etter premieutdelinga... Stakars, fikk nesten en tåre i øyekroken hehe Rune det var sikkert ingen som trodde du skulle ha med den hjem siden det subba sånn :D Den ble sikkert satt igjen i beste mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Juni 12, 2008 hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Juni 12, 2008 Stakars, fikk nesten en tåre i øyekroken hehe Jaaaa...? Må ikke le av sånt vel. Stakkars lille bøtta, tenker den følte seg skikkelig brukt jeg! Skulle heller satt igjen deg, kanskje? hi hi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Juni 12, 2008 E det någe å lura på Rune? E du me i spongebob's venner du Gry? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Juni 12, 2008 Legg merke til at me e ferdige å vaske der og drive med avspyling av Touranen... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Juni 12, 2008 Jaaaa...? Må ikke le av sånt vel. Stakkars lille bøtta, tenker den følte seg skikkelig brukt jeg! Skulle heller satt igjen deg, kanskje? hi hi hehe...Jeg brukte den bøtta og den likte det!! Kunne faktisk godt tenke meg å bli satt igjen der, eneste er at jeg tror det hadde blitt ensomt å konkurere mot meg selv i go kart hele tiden :D Storkoste meg nemlig på Våler jeg :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Juni 12, 2008 E du me i spongebob's venner du Gry? Ja? HIHI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Juni 12, 2008 Kluuuuuuge !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Juni 12, 2008 EY! Meine der va ein så lånte an itte meg, elle tar eg feil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Juni 12, 2008 Ja? HIHI Haha.. fantastisk video.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Juni 12, 2008 EY! Meine der va ein så lånte an itte meg, elle tar eg feil?? Det får du finna udav! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Juni 12, 2008 Det får du finna udav! Å så sinte ann va. Eg gidde ikkje stressa, du kan vel heller få betalt i andre ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Juni 12, 2008 Jøss, for en amper stemning det ble her da.. Det var synd vi ikke tok med stolen hans Kluge, så kunne du betalt han med den :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Juni 12, 2008 hahhaaha.... jeg har den ikke... men det var jeg som tok bildet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Juni 13, 2008 Me seie 1 wash mit = 10 BJ's... Bare å begynna å myga opp kjeven Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Juni 13, 2008 Omfg! Ka har skjedd med dette lokallaget!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg skal ha et par av de, siden kluge tok romflaska mi på styrten på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg skal ha et par av de, siden kluge tok romflaska mi på styrten på lørdagen Det gjor jed da faen ikke, tok den med meg hjem da den lå i kjøleboksen min i bilen på Søndagen, men jeg fikk 1 glass av deg! Å Rune du fårsje ein sjid av meg vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...