Stavanger: Våler treffet 7-8 Juni

Anbefalte innlegg

Regner med du fikser de andre sakene og stikker innom "Stavanger campen" så vi får prøve?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha : haha ::nana:

 

Hun mener ja her nå, ikke sant? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, slapp av Finn K, hun kommer for å drikke oss under bordet. Etterpå skal hun nok ta obskøne bilder av oss for å selge som baksidestoff til se & hør, eller til National Geographics under tittelen "baboons and morons".. :D

Vi bør vel ta litt selvkritikk på at vi ikke kan å drikke etterhvert..vi bare svelger unna for ikke å drukne.

 

Har iallefall tatt en liten "check-list action" i hagen og sjekket equipment til den lange ferden, og fant fort ut at dette var jammen på tide. Det var så lenge siden teltet hadde vært i bruk at jeg tror jammen det var noen utdødde arter som lå inni teltduken, samt noen rester fra "gutta på skauen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heldigvis på teltur nå i helgen som va, og fikk sjekket at alt var i orden. Møtte vel på det som det var av vær. Strålende sol med vinnstilt, nordavind fra alle retninger, regn og til og med haggel. Så telte burde holde det meste vil jeg tro! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, slapp av Finn K, hun kommer for å drikke oss under bordet. Etterpå skal hun nok ta obskøne bilder av oss for å selge som baksidestoff til se & hør, eller til National Geographics under tittelen "baboons and morons".. :D

Vi bør vel ta litt selvkritikk på at vi ikke kan å drikke etterhvert..vi bare svelger unna for ikke å drukne.

 

: haha ::full::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kem så fiksa walkier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmmm...... Lurer på om jeg skal kaste meg på denne turen her also, virker igrunn ganske gøy!

Spørs dog. om noen av mine biler vil holde så langt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har velmed slepetau, så her er det bare å hive seg med :)

Dessuten, det er joeliten av mekanikere som skal på treff (+ endel alkiser da..), så det kan jo være mulig å få fiksa bilen den helga også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kem så fiksa walkier?

 

Det er Rune Hagelin som fikser dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen ta med noe FRA oslo - til stavanger når dere skal hjemover ? Jone Hamre, stille du deg villige ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen ta med noe FRA oslo - til stavanger når dere skal hjemover ? Jone Hamre, stille du deg villige ?

 

Jeg kan sikkert ta med noe fra Oslo til Stavanger, men om hvorvidt Jone er "villig" skal ikke jeg uttale meg om :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen ta med noe FRA oslo - til stavanger når dere skal hjemover ? Jone Hamre, stille du deg villige ?

 

Koss i all verden blei eg den heldige utvalgte???

Hehe ja hvis eg komme meg hjem i tide te treffet,å Morten har greid å få bilen min i orden så kan det nok la seg gjør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe . For deg kjenne eg jone, og har jo gal svære bil ;D Det e deler for en del tusen liksom :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe . For deg kjenne eg jone, og har jo gal svære bil ;D Det e deler for en del tusen liksom :D

 

Og så kjører han som en prins, så lasten din er trygg... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikje sant :D Han får vel kjeft av damå om han gjør någe aent :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikje sant :D Han får vel kjeft av damå om han gjør någe aent :D

 

Mannen med både fotbrems og sidebrems :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. fikk du pm forreten christopher?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

doffa: hadde det ikkje våre løvli me en elektriske kjøleboks bag u audaen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me må nok få te ein ordnings der ja Kluge!! Ska me spleisa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

caddyen skal ha pressenning på planet og fylles med vann. Da har vi et evi dige basseng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte rune skulle montere hengerfeste å heve bilen for å ha med seg henger med hagemøbler og boblebad.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte rune skulle montere hengerfeste å heve bilen for å ha med seg henger med hagemøbler og boblebad.. :)

 

Det e d ryktan sie ivertfall så eg vente spent.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

caddyen skal ha pressenning på planet og fylles med vann. Da har vi et evi dige basseng

 

Følger med to blondiner i bikini og.. :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.