Anbefalte innlegg

Kommer 1.6 motorene med og uten startsperre? med innsprøytning? Hvor sitter som regel hjernene på disse bilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TROR!!! 1.6 motoren i golf 3 blir såpass "ny" at den har startsperre. Hjernen sitter under viskermekanismen/frontrute (under plastdekslene ) midt på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.

Etter hva jeg har hørt så kom 1.6 i 94 eller noe og startsperra i 96 eller noe? uansett har 1.6 innsprøytning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle 1,6 i golf3 har innsprut, men de har kun 1 dyse, ser ut som en gasser. Er vel bare 1,6 100hk som har en dyse pr sylinder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monojetronic eller monopiont heter det som er i golf 3 1,8 gl vel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mao den har en hjerne :) men har alle startsperre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle 1,6 i golf3 har innsprut, men de har kun 1 dyse, ser ut som en gasser. Er vel bare 1,6 100hk som har en dyse pr sylinder?

Får man Golf 3 1.6 som noe annet enn 100 HK da? Trodde det var 1.8 75 og 90 HK og så 1.6 som 100 HK.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man Golf 3 1.6 som noe annet enn 100 HK da? Trodde det var 1.8 75 og 90 HK og så 1.6 som 100 HK.

Man fikk den tidlig på 90-tallet som 1.6 75 hk :)

Skulle visst dra skinnet av pølsa den har jeg hørt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man fikk den tidlig på 90-tallet som 1.6 75 hk :)

Skulle visst dra skinnet av pølsa den har jeg hørt ;)

Trodde kun det var golf 2 med gasser 1.6 som var 75 hk jeg. CL utgaver eller noe sånt, med 4 trinns kasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde også at det kun var 100hk i 1.6 til golf, men med og uten startsperre. Det som er problemet her er at jeg har en golf 3 1.6 med startsperre (96mod eller no) men har problemer med starsperra, så det jeg så litt lyst på nå var å få i en hjerne til en 1.6 uten startsperre og håpe på at det ville gå greit. Noen som har veldig peiling på slikt på sørlandet tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf 3 kom kun med 1,6 100hk og insprut

golfen til farfar er en 93mod og den har ihvertfall startsperre så vil anta at alle golf 3 fra 93 og oppover har startsperre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vil si at det ikke finnes 1.6 uten startsperre? Må bare spørre jeg :)

Noen mulighet å koble ut denne startsperra på`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf 3 kom kun med 1,6 100hk og insprut

golfen til farfar er en 93mod og den har ihvertfall startsperre så vil anta at alle golf 3 fra 93 og oppover har startsperre

Min er 94(registert i des 93) og har ikke det.

1,6 med 100hk har en crossflow topp, det har ikke "vanlig" 1,6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.