#1 Skrevet September 28, 2004 Da har jeg endelig fått skiftet baklykter.. Synes det ble bra jeg.. FØR: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2004 ETTER: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2004 Stilig Espen! Står bra til de mørke ATP felgene du har. Lurer på i samme slengen åssen det hadde blitt med blå, eller delvis blå. anyways, Top job Espen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Stilig Espen! Står bra til de mørke ATP felgene du har. Lurer på i samme slengen åssen det hadde blitt med blå, eller delvis blå. anyways, Top job Espen! Takk takk.. Synes det ble bra jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2004 Det ble skikkelig pent, vel gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2004 pene lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2004 Fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2004 Vart kjempebra!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2004 Se der ja...lækkert det...likte sota bedre en hvite lykter: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2004 GRATTIS ESPEN!!! Det ble dødsbra..stilige lykter!!! Passer bra til bil og felger... GENIALT!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2004 NICE espen. good job 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2004 Konge!! Feite lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2004 Schtilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2004 Da var det avgjort ! Jeg skal ha sota baklykter !! Har vurdert både sota og hvite men etter å ha sett bilen din så fikk jeg endelig bestemt meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2004 hahaha her er mine hvite. passaten til venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 30, 2004 Til den blåfargen passer nok hvite best men jeg har samme farge som Espen og likte den best med svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 11, 2004 KULE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...