Støypejerns bærebroer bak S2?

Anbefalte innlegg

Mener jeg har hørt at det finnes bærebroer bak til S2 av støypejern? (noe alla det som er framme) Noen som kan bekrefte dette, og i såfall hvilke årsmodeller som har dette? delenr? eller noen som har liggendes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bærebroene foran og bak like da.....?? : klø : Har ikke ETKA så jeg får ikke sjekket desverre....men på min 86 mod 90 quattro jeg hadde der var bærebroer foran og bak like,typ89/S2 understellet har jo en del likheter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun vært borti de pressede bærebroene bak, er vel kun foran man fikk støpejern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sett det jeg heller. er vel pressede på 3b og aby som jeg har sett før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun presset blekk i armene bak. Mulig noen blander med S2 B4 Sedan/Avant - da snakker vi jo helt andre deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Tror ikke det passer så bra med bærebroene framme, de bak har jo ca 5 cm offset fremover på opphengskula og en litt annen innfestning mellom kula og bærebrua, men skal sjekke litt opp hva som kan gjøres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun støpte foran ja.

Har sett noen selger egenlagde bærebruer i rør, det er sikkert bedre enn pressa blekk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.