hvilken map sensor til s4 motronic

Anbefalte innlegg

Tilsvarende koster ikke mye hos Veloxmotor i Haugesund heller (eller var det Stavanger?) Justerbar Vmapsensor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første og siste er like....men skal du ha 3bar må du mappe bilen på nytt...samme hvem du bruker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det går bra jeg låner tråden litt. Kan noen gi en beskrivelse av montasjen av Vmap? Må man lodde inn sokkelen til kontakten? Er det anbefalt og sende inn hjerne eller klarer man dette selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det går bra jeg låner tråden litt. Kan noen gi en beskrivelse av montasjen av Vmap? Må man lodde inn sokkelen til kontakten? Er det anbefalt og sende inn hjerne eller klarer man dette selv?

Slik kobler du ny MAP sensor

Rød er 12v, gul er map signalet og sort er jord

map-signal.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 5volt ikke 12volt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 5volt ikke 12volt :)

Kan nok hende det...sakset det bare ut fra en annen tråd;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første og siste er like....men skal du ha 3bar må du mappe bilen på nytt...samme hvem du bruker

ja, nye chippen min er ment for 3bar map, så derfor jeg skal bytte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det samme hvem av de jeg bruker?? alle 3 funker i motronicen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en av de to øverste. Den nederste GM sensoren pleier ikke å gi samme verdier til hjernen som Bosch sensorene din chip mest sannsynlig er mappet for

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en av de to øverste. Den nederste GM sensoren pleier ikke å gi samme verdier til hjernen som Bosch sensorene din chip mest sannsynlig er mappet for

Den første er ikke bosch den heller.....1 og 3 er jeg ganske sikker på er like bortsett fra nr 3 er laget en kabel ekstra slik at den passer AIM racepack boksen

Nr1 har jeg selv og vet funker i motronic ECU

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første er ikke bosch den heller.....1 og 3 er jeg ganske sikker på er like bortsett fra nr 3 er laget en kabel ekstra slik at den passer AIM racepack boksen

Nr1 har jeg selv og vet funker i motronic ECU

kay. takker og bukker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.