#1 Skrevet Mars 24, 2008 hvilke av disse mappsensorene kan jeg bruke i min s4 motronic?? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=22_34&products_id=284 http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=22_30&products_id=521 http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=616 på forhånd takk. mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2008 Tilsvarende koster ikke mye hos Veloxmotor i Haugesund heller (eller var det Stavanger?) Justerbar Vmapsensor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 Første og siste er like....men skal du ha 3bar må du mappe bilen på nytt...samme hvem du bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 Håper det går bra jeg låner tråden litt. Kan noen gi en beskrivelse av montasjen av Vmap? Må man lodde inn sokkelen til kontakten? Er det anbefalt og sende inn hjerne eller klarer man dette selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 Håper det går bra jeg låner tråden litt. Kan noen gi en beskrivelse av montasjen av Vmap? Må man lodde inn sokkelen til kontakten? Er det anbefalt og sende inn hjerne eller klarer man dette selv? Slik kobler du ny MAP sensor Rød er 12v, gul er map signalet og sort er jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2008 Tror det er 5volt ikke 12volt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2008 Tror det er 5volt ikke 12volt Kan nok hende det...sakset det bare ut fra en annen tråd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2008 Første og siste er like....men skal du ha 3bar må du mappe bilen på nytt...samme hvem du bruker ja, nye chippen min er ment for 3bar map, så derfor jeg skal bytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 men er det samme hvem av de jeg bruker?? alle 3 funker i motronicen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2008 Bruk en av de to øverste. Den nederste GM sensoren pleier ikke å gi samme verdier til hjernen som Bosch sensorene din chip mest sannsynlig er mappet for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2008 Bruk en av de to øverste. Den nederste GM sensoren pleier ikke å gi samme verdier til hjernen som Bosch sensorene din chip mest sannsynlig er mappet for Den første er ikke bosch den heller.....1 og 3 er jeg ganske sikker på er like bortsett fra nr 3 er laget en kabel ekstra slik at den passer AIM racepack boksen Nr1 har jeg selv og vet funker i motronic ECU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2008 Den første er ikke bosch den heller.....1 og 3 er jeg ganske sikker på er like bortsett fra nr 3 er laget en kabel ekstra slik at den passer AIM racepack boksenNr1 har jeg selv og vet funker i motronic ECU kay. takker og bukker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...