Org. lilla vw-farge på sprayboks?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett det er å få tak i orginal lakk til vw og audi på møller.. En boks farge og en boks klarlakk.. Så lurte jeg på om det går an å bestille lakken min f.eks på sprayboks? Det er en orginal vw farge men finner jo ikke den i hylla hos møller... :( Eller andre steder hvor de blander lakk på boks... Er så tungvindt å stikke til lakkereren og blande en halv dl lakk, dra fram lakksprøyte osv for å lakke noen småting lissom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en lakkode så fikser mange malerbutikker dette for deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får da kjøpt lakk på boks hos møller og.....jeg fikk nå gjort det....

 

Post 1000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay... Skjønte jeg deg riktig nå Tord, at hvis man går i en malerbutikk (som kanskje selger billakk oxo) og oppgir lakkode så kan de lage eller bestille ferdig lakk på sprayboks? Hørtes jo kjekt ut... Tror ikke de har sånn ferdiglakk på fargen min.. Iallefall ikke på den lokale møllersjappa...

dsc01424small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er original farge kan alle VAG-forhandlere fikse dette, enten på egen hånd eller i samarbeid med det lakkeringsverkstedet de bruker.

 

Kan leveres både på sprayboks og i liten boks med pensel.

 

Det er nå min erfaring, men denne fargen har jeg riktignok aldri spurt etter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps var det jeg mente :) Her i byen er det en butikk som heter Form & Farge som lager "alle" farger på sprayboks bare du gir dem lakkoden... men litt langt å reise til Haugesund for en boks lakk kanskje :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm form og farge? hvor ligger dem? raglamyr?

 

deilig farge forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Hvis det er original farge kan alle VAG-forhandlere fikse dette, enten på egen hånd eller i samarbeid med det lakkeringsverkstedet de bruker.

 

Kan leveres både på sprayboks og i liten boks med pensel.

 

Det er nå min erfaring, men denne fargen har jeg riktignok aldri spurt etter...

Det som jeg fikk beskjed om var at den måttes bestilles fra Møller Oslo....gikk heller til en lakkerer jeg da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snodig, her nede lager de det på noen minutter...jaja, det er vel forskjeller her også som alltid.

 

Her nede kan også Bilextra-sjappa blande på noen minutter, vet ikke hvordan det er andre steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. Det er en sånn fargehandel i hønefoss der jeg jobber.. De har oxo billakk står det... Får stikke innom å høre en dag... Takker for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.