#1 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg skal finne feilen på en viskerfunksjon på en golf 3. Jeg har ikke fått sett på bilen enda, ikke min. Eneste jeg vet er at den fungerer kun på maks og av. Rele er bytta. Hva kan det være? Tenkte det kunne være bryter/hendel, men er de så vanlig å bytte da. Forslag.... Edit: var en golf 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2008 ville nok satt pengene på hendelen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 Viskermotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 Var vist en golf 4. Men om det er hendel er det fort litt arbeid. Må jo av med ratt osv. da. Når jeg har bytta motor på mine biler har dem vært helt død. Vet du om golf 4 motor er lik golf 1,2,3? Slik med 3 bolter.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2008 Den er iallefall festet med tre bolter. Om motoren ellers er lik veit jeg ikke. Tror ikke kontaktene er like. Om hendelen skal skiftes må rattet av ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...