problemer med s4 instrumenter i audi 100

Anbefalte innlegg

Har byttet instrumentene til s4 instrumenter i ene 100`n. Hadde ikke kjørecomputer eller lignende fra før og da jeg satte i dette er det bare ett display som går fullstedning av hengslene, og piping med jevne mellomrom osv.

Da har jeg følgende spørsmål:

Er det mulighet for å koble opp dette på noen måte slik at jeg faktisk får de funksjonene eller blir det å koble alt ut så jeg slipper det displayet som blinker mellom lite olje, spylerveske, bensin osv.

Og hvordan gjør jeg eventuelt dette?

Håper på hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift displayet med det fra det gamle instrumentet ditt. Å få autocheck og kjørecomputer til å virke er ganske mye jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg allerede kvittet meg med det gamle instrumentet:( men er det ingen måte å få koblet det ut slik at det kun er sort? og at jeg også blir kvitt denne irriterende varsel lyden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, du skal ikke kvitte deg med den varsel saken som står i speedo'n? min er så mye rare ting på, den er gåen tror jeg=\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg allerede kvittet meg med det gamle instrumentet:( men er det ingen måte å få koblet det ut slik at det kun er sort? og at jeg også blir kvitt denne irriterende varsel lyden

Du kan jo selvfølgelig ta den bort, men utseende vil jo ikke være optimalt. Du vil jo heller ikke få feilmeldinger lengre, noe som jo er kjekt å ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pipingen er det værste... det må vel være en slags høytaler sak som det er mulig å koble ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røsk det ut å legg inn noe svart som du klipper til så det passer! Det gjorde jeg på mitt! Funka som f....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.