#1 Skrevet Mars 24, 2008 Her om dagen skiftet jeg fra originale frontlykter, til Angeleyes på en Audi A4 1.9 TDI 96mod. når jeg var ferdig merket jeg at bryteren til Grøftelysa framme lyste, uansett om den stod inne eller ikke. tenkte ikke så mye mer over det. Igår gikk den tilbake til normalt stille, men når bryteren ikke er inne, så lyser ikke parklysa framme, og kjørelysa bak. de kommer på når grøftelysbryteren trykkes inn... Noen som vet hva som er galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 sikkert bilen som ikkje liker dei nye lyktene dine hehe.. får håpe du får ordna opp i det! kjedelig å ikkje ha det i orden.. men er det "norsk" utgave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2008 slik er min å etter at d ble montert face lift lykter:O skjønner ikke hva som er feil:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2008 slik er min å etter at d ble montert face lift lykter:Oskjønner ikke hva som er feil:S hm. okai. har du hatt det lenge? jeg lurer på om det kansje kan vere ett Rele? men finner ikke ut hvilket det kan vere: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 hm. okai. har du hatt det lenge? jeg lurer på om det kansje kan vere ett Rele? men finner ikke ut hvilket det kan vere: bh : har vært son siden jeg kjøpte bilen, å på forige eier forsto jeg det som om d kom etter at han byttet lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 har vært son siden jeg kjøpte bilen, å på forige eier forsto jeg det som om d kom etter at han byttet lykter okai. er litt betryggende å høre at andre har det, å har hatt det en stund, så jeg ikke plutsli står uten lys en kveld: klø : Men det er likevel irriterende.. vanskli å huske på å alltid ha brytern inne: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...