Grøftelys-bryter styrer parklys og bakre kjørelys?

Anbefalte innlegg

Her om dagen skiftet jeg fra originale frontlykter, til Angeleyes på en Audi A4 1.9 TDI 96mod. når jeg var ferdig merket jeg at bryteren til Grøftelysa framme lyste, uansett om den stod inne eller ikke. tenkte ikke så mye mer over det.

Igår gikk den tilbake til normalt stille, men når bryteren ikke er inne, så lyser ikke parklysa framme, og kjørelysa bak. de kommer på når grøftelysbryteren trykkes inn...

Noen som vet hva som er galt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert bilen som ikkje liker dei nye lyktene dine :) hehe.. får håpe du får ordna opp i det!

kjedelig å ikkje ha det i orden.. men er det "norsk" utgave?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik er min å etter at d ble montert face lift lykter:O

skjønner ikke hva som er feil:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik er min å etter at d ble montert face lift lykter:O

skjønner ikke hva som er feil:S

hm. okai. har du hatt det lenge?

jeg lurer på om det kansje kan vere ett Rele? men finner ikke ut hvilket det kan vere: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. okai. har du hatt det lenge?

jeg lurer på om det kansje kan vere ett Rele? men finner ikke ut hvilket det kan vere: bh :

har vært son siden jeg kjøpte bilen, å på forige eier forsto jeg det som om d kom etter at han byttet lykter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært son siden jeg kjøpte bilen, å på forige eier forsto jeg det som om d kom etter at han byttet lykter

okai. er litt betryggende å høre at andre har det, å har hatt det en stund, så jeg ikke plutsli står uten lys en kveld: klø :

Men det er likevel irriterende.. vanskli å huske på å alltid ha brytern inne: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.