Min VW Passat med Keskin KT4

Anbefalte innlegg

Her kan dere se hvordan en passat 3bg ser ut med Keskin KT4 felger på, om noen lurte:) Er 8.5x18" frem og 9.5x18" bak, med 225/40/18 rundt hele

 

DSC03398.jpg

 

DSC03399.jpg

 

DSC03365.jpg

 

Får justerbart senkesett til neste helg, så kommer med bilder så fort det er montert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det der, og med skikkelig senk blir det enda grommere! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, syns det passa meget bra selv også=) Regner med å få 90mm frem og 70-80mm bak..Kommer med bilder fortløpende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KT4 er fint!

liker dem selv.. og er sikker på den passaten din blir heit da du har senka den! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble fin strekk bak ja;) Gleder meg til å se bilder av senk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ble pent:) gleder meg til du får senket den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ble pent:) gleder meg til du får senket den
Takker:) Har et godt stykke igjen for å nå deg da, Morten..Men man må begynne en plass:) hehe..Snakka med Frode idag, og han regner med å ha settet rett etter påske, og han sender det så fort det er inn igjennom dørene hans, så da kommer det enten på Lørdag eller rett etter neste helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette likte jeg ikke....

 

JO det gjorde jeg!!!!!:tilber:

digger disse felgene! få på den senk å hiv ut et par bilder!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir garantert bra når du får senket den, må ta noen bilder sammen når det blir noen treff utover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne synes jeg personlig ser 1000 ganger bedre ut i virkeligheten, Ikke at den er stygg på bildene her Tommen men ja dere skjønner :) Du har en fin passat Tommen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut med de felgene:tilber:

 

Godt valg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir garantert bra når du får senket den, må ta noen bilder sammen når det blir noen treff utover:)

Ja, det ville vært en ære fra min side:) Hehe..Skal ikke se bort ifra om jeg dukker opp på et treff eller 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne synes jeg personlig ser 1000 ganger bedre ut i virkeligheten, Ikke at den er stygg på bildene her Tommen men ja dere skjønner :) Du har en fin passat Tommen :)
Takk takk, Jim..begynner da å ligne drømmebilen..noen små detaljer igjen nå så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig pent, Keskin KT4 er utrolig pent på de fleste VAG-biler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er senkesettet på tur til meg i posten. Selv drar jeg til Kristiansand på jobb imorgen, og kommer ikke hjem før etter helgen..Håper at alle sommerfelgene er på plass over helga, så vi får montert senkesettet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her inne som er meget flink med PS? Tengte om noen kunne prøve å få senket bilen litt på det første bildet som er lagt ut? Hadde vært veldig takknemmlig om noen kunne gjort det:) Tenker da på ganske kraftig senk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her inne som er meget flink med PS? Tengte om noen kunne prøve å få senket bilen litt på det første bildet som er lagt ut? Hadde vært veldig takknemmlig om noen kunne gjort det:) Tenker da på ganske kraftig senk..

 

kraftig nokk ? :)

 

passatslagens.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt! Digger den typen felger, og ble sykt bedre med senk : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja..Takker:) Ble jo ikke så værst dette da. Håper å få det montert når jeg kommer meg hjem fra Kristiansand. Håper det blir imorgen, og da begynner vi med senkesettet på Onsdag. Bilder kommer, stay tuned..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var pent!

Justerbart er tingen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er senkesettet på, og justert helt i bunn. Vell..Det ble noe lavt, så vi skal heve den iløpet av helgen. Bruker pappsen sine 17" KT4 frem no, og mine 9.5x18" bak. Legger ved et par bilder her. Legger ved litt mer helhetsbilder imorge, da det er for mørkt til det ute nå..

 

DSC03475-1.jpg

 

DSC03481.jpg

 

DSC03486.jpg

 

DSC03489.jpg

 

DSC03484.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder ekstra..Fortsatt 17" til pappsen frem her..

 

DSC03491.jpg

 

DSC03494.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikke plass til 18" foran : klø : For nå så det litt rart ut synes jeg :o Blir alt for mye dekk fremme i forhold til bak : flau :

 

Men felgene er utrolig fete : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikke plass til 18" foran : klø : For nå så det litt rart ut synes jeg :o Blir alt for mye dekk fremme i forhold til bak : flau :

 

Men felgene er utrolig fete : ja :

Får knapt til å svinge nå med 17" med 225/45/17 dekk. Men den skal heves i fronten iløpet av noen dager, så da kommer 18" på frem også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alle de rette felgene kommet i hus, og såklart montert på. Fikk montert de igår, og heisa bilen litt frem..Nå syns jeg høyda er akkurat passe, og den subber ingen steder:) Senkesettet er jeg veldig fornøyd med, komfortabelt og godt å kjøre med likevell når den er senka ganske mye..

Her kommer det litt bilder folkens:) Også fått på VW-Audi merker nå..

 

DSC03588.jpg

 

DSC03587.jpg

 

DSC03589.jpg

 

DSC03583.jpg

 

Det som står igjen nå er at kroken på bilen skal bort og baklukespoiler skal på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.