#1 Skrevet Mars 24, 2008 Kanskje det hadde vært på tide med et nytt lokallagsmøte, er vel også påtide å velge ny lokallagsleder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2008 Burde vel få til det snart ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 Noen som vet hvem som stiller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 De som møter opp på møtet er vel aktuelle kandidater da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 dato ????? må vel vis fram ny bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg og 100`n stiller som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2008 Noen som har datoforslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2008 vet ikke hva som passer for andre men helga 4-5april ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 Går sikkert helt greit for min del Dessuten er det nesten 2 uker til så de fleste som er interrisert i å møte opp burde ha fått det med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2008 Skulle kanskje snevre seg inn til Lørdag 5.april kl 18.00 på Gråmyra da kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2008 Anbefaler dere å finne et sted hvor dere kan sitte innendørs og diskutere dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2008 5 april på gråmyra høres bra ut, kan vel sitte inne på kjells? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2008 Høres jo greit ut:) Så passer vi på å ikke dryge den så mye over kl20,00 , for da stenger Kjells kro..... eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2008 Høres ut som om d ble lørdag 5.april inn på Kjells Kro ved Gråmyra kl 18.00 da ! Arti om det er mange som kommer, kan godt fylle opp Kjells Kro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2008 Lørdag er det vel åpen dag på ES i Trondheim. Ikke noe samkjøring med det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2008 æ ska t ES den 5 april . får ta kjell`s kro på tur hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2008 Jeg skal nå stile opp på myra iaff. må vel lægg inn notat på telefon, sånn at æ huske det den her gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2008 skal prøve å dure innom jeg også..bor tråss alt 4 min unna gråmyra.. Kansje vært moro med en tur på ES-tuning først på dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2008 Blir vel Es på dagen , og kjellskro på kvelden for mindel iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 26, 2008 Hadde det ikke vært bedre å delt det opp så det ikke hadde blitt begge deler på samme dag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2008 Men tror du ES flyttet dag da ? hehe kanskje.. er jo ikke værre enn å flytte d til fredag 4april kl 18 for min del hvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 26, 2008 Men går ikke dette meget bra da? ES begynner kl 12 , så snurrer man litt rundt der..... så drar man videre til så passerer man gårmyra på vei tilbake? Mene, det er jo ikke værre en å bytte dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 26, 2008 bortsett fra at jeg jobber til kl er 15 så hadde det du sier Bård Even vært helt fint:) hehe Samme gjelder Fredric å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 26, 2008 er jo ikke værre enn å flytte d til fredag 4april kl 18 for min del hvertfall;) kremt! husk du jobber til kl 18! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 26, 2008 Stemme d...jobb helg ja:P sikker ? heheh jaja.... enn om vi som skreve ovenfor, tar lokaltreffet på fredag(viss dette passer de fleste) og Es ettemiddag/kveld på lørdag da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...