#51 Skrevet Mars 31, 2008 Hvis det er nok interesse for det , så kan jeg se om jeg gidder å stikke innom Hans for å hente lokallags effektene Er vel Skiltplater , klubbmerker ,streemere og kalendere som er utvalget tror jeg........ EDIT: kommer det noen fra meråker og namsos ? Har jo spurt om det tidliger ! Skulle ikke dette hentes før en gang og ? Får klistre på Ford logoer istede: klø : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 1, 2008 Har ikke vært så stor etterspørsel etter det , Så jeg har ikke gidda å henta noe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 1, 2008 kunne tenkt meg merker jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 1, 2008 Vi får vel bestille noen merker , kjekt å ha noen på lur Har snakka med en kjenning , og han sa han skulle ta seg en tur Så det virker da som vi blir et par stykker iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 1, 2008 Denne turen blir nok vanskelig for meg.. jobber hele uka, hele fredagen oxo.. vert skikkelig skøy med både gråmyra og trondheims tur denne helga, men fri helga etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 3, 2008 Heisann Godtfolk! Når dere har bestemt ny leder og evnt nytt styre (for det er vel det dere skal sjønner jeg dere rett? ) må dere huske å melde dette inn til oss. Dere kan ta kontakt med meg på PM eller mail, så får jeg det opp. Ser ut som det kan bli meg som skal ha ansvaret for lokallagene fremover. Ha en fin dag på deres møte og på ES (for dere som skal dit)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 3, 2008 Den er grei Ken Arne Vi får håper vi finner ut hvem som blir ny leder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 4, 2008 Ja da bli det træff/møte i kvell da, må husk det no da ventle (dette kan regnes som en notis til meg selv og andre som har det med og glemme ting) Va e 18:00 tru, tja jo . .jo det va vel det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 4, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117760 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 4, 2008 hmm . . skjønte egentlig ikke helt hva du ville med den linken Jan G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 4, 2008 Har jo noe med møtet i kveld å gjøre egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 4, 2008 Jan Gunnar ville vel at folk helst skulle tenke seg litt om før de møter i kveld. Kunne man tenke seg å være lokallagsleder,så er det greit å ha tenkt over det,og melde seg. Og da kanskje før man setter til livs en stor baconcheese på Kjell's. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 4, 2008 Jan Gunnar ville vel at folk helst skulle tenke seg litt om før de møter i kveld. Kunne man tenke seg å være lokallagsleder,så er det greit å ha tenkt over det,og melde seg. Og da kanskje før man setter til livs en stor baconcheese på Kjell's. Ikke helt rett. Det jeg mener er at en bør ha kandidatene klar FØR møte der en skal velge en ny leder... ellers så blir det bare tull.. (slik som jeg skriver i den andre tråden.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 4, 2008 Var det jeg også mente,hehe. Greit å melde seg før man evnt skal ha møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 4, 2008 Var det jeg også mente,hehe. Greit å melde seg før man evnt skal ha møte. Og derfor bør ikke det bli noe ledervalg i kveld ettersom ingen har meldt seg som jeg vet om. Kandidatene bør ikke komme frem på møtet i kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 4, 2008 sant det . . er det ingen som har meldt seg som kandidater ? Men det kan da bli triveli på kjells fordi om vi ikke har no leder da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 4, 2008 Kanskje man skulle lage en nominasjonstråd? Men det kan vi vel ta en diskusjon på ikveld? Kanskje bestemme en "valgkomite" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 4, 2008 Kanskje man skulle lage en nominasjonstråd? Men det kan vi vel ta en diskusjon på ikveld?Kanskje bestemme en "valgkomite" ? Smart du da Ikke ironisk nei, det var et godt forslag. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 4, 2008 Enig med Lasse Håper vi får litt opphold i regnet , så vi kan tilbringe litt tid ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 4, 2008 Kanskje man skulle lage en nominasjonstråd? Men det kan vi vel ta en diskusjon på ikveld?Kanskje bestemme en "valgkomite" ? Det er jo forsåvidt noe sånt jeg har prøvd å få frem i den andre tråden, men valgkomite å nominasjonstråd er vel "litt" langt å gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 4, 2008 Enig med lasse her jeg også! Styret kan jo eventuelt ta avgjørelsen, er jo deres jobb. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 4, 2008 Det er jo forsåvidt noe sånt jeg har prøvd å få frem i den andre tråden, men valgkomite å nominasjonstråd er vel "litt" langt å gå Mulig det , men poenget er vel at noen må ta ansvar, mulig at styret er de rette for dette (vet ikke hvem som sitter i styret jeg da men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 4, 2008 Leder: Hans Strømseng Styremedlemmer: Bård Even Skogaker Jan G. Krogh Kristian Breivik Ketil Falstad Dette er nåværende styre. Det var dette som var rapportert inn til sentralt hold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 5, 2008 Så vidt jeg husker så er vel Bård Even nest-kommanderende etter meg. Jeg har ikke fått beskjed om at noen har trekt seg vertfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 5, 2008 Hehe , trodde ikke jeg var med i "forrige" styre jeg Redigerte litt i innlegget til Jan da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...