#26 Skrevet Mars 26, 2008 kremt!husk du jobber til kl 18! Det var da som bare, finn ut av det du:P haha gir opp...kommer nok uansett, vi kan jo stenge tidligere:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 26, 2008 Humm....: Tror kommende lokallagsleder kjører ford? ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 26, 2008 Humm....: kommende lokallagsleder kjører ford? ..... hehe:P JAU:D(flaut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 26, 2008 Humm....: kommende lokallagsleder kjører ford? ..... Var det legge ned du mente: haha : en som må ha hjelp til å komme på når en jobber passer vel ikke så bra: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 27, 2008 Kommet meg på jobb idag da:P men nok om d... D e likar vess d passe for fler at d blir på fredagen kl 18 elr 19.00 kontra at d passe for 1 elr 2 på Lørdagen læl...Æ kjæm nok uansett, kanskje bare litt forsinka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 27, 2008 kjæm uansett æ å..bære d bli bestæmt ein dato... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 27, 2008 Ta det på lørdag da, kl 18.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 27, 2008 Er vel bedre å ta det fredag kl 18 istedet ettersom det er ES på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 27, 2008 Kanskje torsdag? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 27, 2008 Er vel bedre å ta det fredag kl 18 istedet ettersom det er ES på lørdagen. Må si mæ enig der... Fredag kl 1800 inne på Kjells Kro Levanger, får heller kom nånn min forseint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 27, 2008 blir jo aldri ferdig med å bestemme tid her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 27, 2008 Sikker nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 27, 2008 jo, vart visst Fredag kl 18.00;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 27, 2008 Fredag kl.18.00 på kjells!I'll be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 27, 2008 kjempeflott ! noen flere som kommer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 28, 2008 Jeg kommer iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 28, 2008 Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 28, 2008 kommer æ å :-)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 28, 2008 Jeg er litt usikker på om jeg får det til, men håper det! Det passer uansett bedre for meg på fredag enn lørdag ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 28, 2008 Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur heller:) Tar vel en tur jeg og, om det ikke dukker opp noe annet... Får se om det hjalp noe med større turbo i 90-sona, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 28, 2008 Tar vel en tur jeg og, om det ikke dukker opp noe annet... Får se om det hjalp noe med større turbo i 90-sona, da.. Hehe, jeg har blitt veldig glad i førerkortet mitt nå. Kjører som en prest: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 31, 2008 Hvis det er nok interesse for det , så kan jeg se om jeg gidder å stikke innom Hans for å hente lokallags effektene Er vel Skiltplater , klubbmerker ,streemere og kalendere som er utvalget tror jeg........ EDIT: kommer det noen fra meråker og namsos ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 31, 2008 Er det mange her som skal til ES-tuning på lørdag?Vært moro å samlet alle mann å kjørt "kolonne" til Trondheim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 31, 2008 æ ska ditt + en kompis ikke medlem enda !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 31, 2008 Bli vel så jeg å Jan tar oss en tur til ES også Skal prøve å få med meg noen flere kjente på lokallags kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...