Carbon speilhus til 2006 Audi A3

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen som veit om andre plasser en hos Norsk Bildelsenter du får kjøpt carbon speilkappe/hus til Audi A3. Dei var næmlig utsolg på ubestemt tid...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe....genialt...tenkte eg ikkje på....takker:)

var dessuten mykje billigere også, viss det ikkje er så mange som byr på settet....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Har selv overveiet kulfiber speile, men ser du nøye etter er det ikke veldig god finish. Fibrene i "designet" går ikke 100% i samme retning. Til sist; det er "bare" kapper. Vet godt at Stian lurte på både kapper og husene...Blir litt det samme som krom kapper som ikke er såååå veldig fint IMO ;)

 

Ekte carbon (hele speilhuset) i sinnsyk finish finnes her; http://www.zmaxautosport.com/osdecafim1mi.html. Prisen er ikke så dum sammenlignet med f. eks. S3 speile?!

 

Ikke ment å 'disse' ditt forslag Mikael :P NO offense!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.....trur nok vi må disse mikael litt....fikk pakken i dag....og det var ikkje det eg forventa for å sei det sånn....var berre "kapper" som du limer utpå speila : gråter : hadde d no berre vert god finish, med det var jo ikkje d heller....så no har eg bestillt fra Zmax Auto Sport i steden

Får forhåpentlig igjen pengene mine, viss Bing Wei er en ærlig fyr...!! Virket hvertfall sånn...:P

 

Men da har vi testa det...så da får vi håpe andre medlemer ikkje går på samme smellen: dum :

 

Så no får eg berre glede meg i nokken veker til, før eg får speilhus i carbon: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.....trur nok vi må disse mikael litt....fikk pakken i dag....og det var ikkje det eg forventa for å sei det sånn....var berre "kapper" som du limer utpå speila : gråter : hadde d no berre vert god finish, med det var jo ikkje d heller....så no har eg bestillt fra Zmax Auto Sport i steden

Får forhåpentlig igjen pengene mine, viss Bing Wei er en ærlig fyr...!! Virket hvertfall sånn...:P

 

Men da har vi testa det...så da får vi håpe andre medlemer ikkje går på samme smellen: dum :

 

Så no får eg berre glede meg i nokken veker til, før eg får speilhus i carbon: smil :

 

Det var jo ergerligt! Til gjengeld kan du glede deg til Osir kulfiber husene...der er ordentlig kvalitet, skulle være noe av det grommeste!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...sånn som skjer...er i grunn godt fornøyd med e-bay sånn generelt...kjøpte hånd sydde matter og skulderputer med S-line logo på...litt fansy:p

 

Det er det ja...veit du om noen som har handlet på Zmax??

Virker veldig seriøse....skulle sende husa som gave også: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...sånn som skjer...er i grunn godt fornøyd med e-bay sånn generelt...kjøpte hånd sydde matter og skulderputer med S-line logo på...litt fansy:p

 

Det er det ja...veit du om noen som har handlet på Zmax??

Virker veldig seriøse....skulle sende husa som gave også: rock :

 

Jo eBay er tingen!!! Desverre vet jeg ikke om noen som har handlet derfra, men da jeg selv leita etter carbon speile og fant de Osir husene, var det egentlig kun de (og noen i England mener jeg) som jeg ville/kunne handle fra. Virker seriøst, billig frakt også...og når de er så snille å sende deg gaver er det jo perfekt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe....ja dei var ikkje så vanskelig å be...dei er vel berre glad for å få selge....så har d jo ingenting for dei å sei om eg må betale slanter til den norske stat:P

 

Ja frakten var berre på 20$, så den var rimelig...har vel pakken her innen 10 dager tenker eg....da ska eg ta nokken bilder å slenge ut her...trur d blir flott: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20$ er utrolig billig. Fint når dere sender som gave og!

 

Rød bil kler svarte/grå/krom speile meget bra så dette bli bra...Bilder er et must :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20$ er utrolig billig. Fint når dere sender som gave og!

 

Rød bil kler svarte/grå/krom speile meget bra så dette bli bra...Bilder er et must :P

 

 

 

Ja det er billig, samme pris som å sende innenlands i norge:p

 

Hadde matt alu på bilen før...men dei var det problemer med lakken på, så dei fikk eg returnert til quattroco...fkk pengene igjen:)

Trur d blir vannvittig stilig med carbon speilhus på rød bil med tona ruter og svarte felger....!!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20$ er utrolig billig. Fint når dere sender som gave og!

 

Rød bil kler svarte/grå/krom speile meget bra så dette bli bra...Bilder er et must :P

 

 

 

Litt seint, men her kommer bildene. Tok litt lenger tid en eg beregna siden eg måtte sende tilbake det eine speilhuset på grunn av dårlig passform. Men no har eg fått ett nytt å resultatet blei bra:D

IMG_0673.jpg

IMG_0665.jpg

IMG_0675.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Close Up's (ikke mobil)...Please :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må dra den med deg på lokallagstreff snart, Stian;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Close Up's (ikke mobil)...Please :P

 

Ingen av bildene eg har tatt er med mobil....var berre litt uheldig med formatet på bildene....er jo dumt at du må drive å ende på kvaliteten når du skal legge dei inn på forumet..: bh :

 

skal ta nokken close-up når dama kommer heim fra ferie med kameraet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må dra den med deg på lokallagstreff snart, Stian;)

 

Ja du seier nokke der...når sa du det var igjen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du seier nokke der...når sa du det var igjen??

 

Treff ikveld;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff ikveld;)

 

 

Har vert på ettermiddag i dag....så da hadde eg ikkje muligheten....: mad :

Når er neste treff??:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

to uker. Arenum klokken 1900. Følg med i bergen lokallag tråden hvis du er i tvil om det er rett uke noen gang. Plerier å kommer tråd om det senest dagen før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut. Lekkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.