#1 Skrevet Mars 24, 2008 skal lakke opp igjen noen felger jeg har, så jeg lurer på om det går greit å sandblåse dei? eller om det ikke er anbefalt? sett diverse tråder her på forumet å virker som det er delte meninger om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2008 kommer vel ann på hvordan de skal behandles etterpå... om de skal lakkes meb billakk/industrimaling eller pulverlakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 blir sannsynlivis lakka med billakk/industrilakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 hvorfor ikke prøve med chem eller duxola først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 hva er det for noe? er det lakk fjerner? er chem det samme som chemimax? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2008 hva er det for noe? er det lakk fjerner?er chem det samme som chemimax? Det er lakkfjærner ja. Chem og duxola fungerer som bare juling det. Så nær som ikke det er pulverlakka da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2008 aha, spørs om jeg prøver det først da. hvor skaffer jeg det? å hvilken type lakk anbefales på felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2008 Kjøper det på vanlig farvehandel. Like greit å prøve noe slikt til noen hundre kroner, før du eventuelt sandblåser de da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 ja, takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2008 men hvillen lakk anbefales å bruke på felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2008 De pleier vel å glassblåse alu-felger??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 Skal lakke mine med industrimaling, han jeg snakka med som skulle lakkere så de burde sandblåses, da fikk malingen best heft, han skulle legge på grunning først og så lakke. Og fikk beskjed om at når han var ferdig med felgene var dem helt slette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2008 Skal lakke mine med industrimaling, han jeg snakka med som skulle lakkere så de burde sandblåses, da fikk malingen best heft, han skulle legge på grunning først og så lakke. Og fikk beskjed om at når han var ferdig med felgene var dem helt slette var det jeg fikk besked om av han som skulle fikse felgene mine og, så jeg overlater ansvaret til han:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...