Anbefalte innlegg

skal lakke opp igjen noen felger jeg har, så jeg lurer på om det går greit å sandblåse dei? eller om det ikke er anbefalt? sett diverse tråder her på forumet å virker som det er delte meninger om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vel ann på hvordan de skal behandles etterpå... om de skal lakkes meb billakk/industrimaling eller pulverlakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir sannsynlivis lakka med billakk/industrilakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke prøve med chem eller duxola først?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det for noe? er det lakk fjerner?

er chem det samme som chemimax?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det for noe? er det lakk fjerner?

er chem det samme som chemimax?

 

Det er lakkfjærner ja. Chem og duxola fungerer som bare juling det. Så nær som ikke det er pulverlakka da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, spørs om jeg prøver det først da. hvor skaffer jeg det? å hvilken type lakk anbefales på felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper det på vanlig farvehandel. Like greit å prøve noe slikt til noen hundre kroner, før du eventuelt sandblåser de da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, takk for tipset:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvillen lakk anbefales å bruke på felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pleier vel å glassblåse alu-felger???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lakke mine med industrimaling, han jeg snakka med som skulle lakkere så de burde sandblåses, da fikk malingen best heft, han skulle legge på grunning først og så lakke. Og fikk beskjed om at når han var ferdig med felgene var dem helt slette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lakke mine med industrimaling, han jeg snakka med som skulle lakkere så de burde sandblåses, da fikk malingen best heft, han skulle legge på grunning først og så lakke. Og fikk beskjed om at når han var ferdig med felgene var dem helt slette

 

var det jeg fikk besked om av han som skulle fikse felgene mine og, så jeg overlater ansvaret til han:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.