#1 Skrevet Mars 24, 2008 Hei å hopp! Har fått på nye sommerhjula og vurderer og få på de noen spacere for å få de litt ekstra ut. Men jeg vet ikke hvor mye jeg kan ta uten at det går altfor mye utover senken. Så lurte på om noen har et lite utvalg i 4x100 spacere jeg kunne prøvd? har 5mm selv, så derfra og oppover hadde vært supert Mvh Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2008 kan du ikke bare stikke innom tema og kjøpe 1cm der da. koster jo ikke stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2008 de har bare 5mm der.. Også må jeg ha lengre bolter.. hadde håpet et noen hadde spacere med bolter, så jeg slapp å kjøpe en drøss med bolter i forskjellige lengder.. det koster det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2008 jeg har 15mm med sentrering. og lengre bolter, bruker de på sommer felga på passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 Har du satt de på bilen alt? Eller når er planen din for det ? Hadde det vært lik sentrering på polo som passat hadde det vært morro å prøvd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 nei har ikke satt de på men har bare 2 da.... mulig de ikke passer på polo?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Ok, ja 2 er fint! Hehe :-P Men jeg er på vestlandet og jobber, og kommer ikke hjem før på søndag. Kunne ikke fått lånt de og bare brå prøvd de til uka? Hadde vært strøkent :-) hvis ikke du skal ha de på selv da selvfølgelig! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2008 Ok, ja 2 er fint! Hehe :-P Men jeg er på vestlandet og jobber, og kommer ikke hjem før på søndag. Kunne ikke fått lånt de og bare brå prøvd de til uka? Hadde vært strøkent :-) hvis ikke du skal ha de på selv da selvfølgelig! :-) bare å låne det =) har ikke kjøpt dekk til felga enda en gang jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...